  • 1. Data: 2010-06-18 11:31:48
    Temat: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Wczoraj miałem okazję jechać nówką Passatem CC. Miał przejechane 1200km (kupiony
    3 tygodnie temu). Silnik 1.8T benzyna, 17" felgi, brak ksenonów, fatalne audio,
    brak skury, w środku plastiki. Auto kosztowało 117 tysięcy brutto. VW ocipiał za
    przeproszeniem z tą ceną? Nie dałbym za to więcej niż 80 tysięcy. Do tego
    prowadzi się na zakrętach fatalnie, auto jest zbyt miękkie - przekręcimy
    kierownicą, mija dużo czasu nim auto zareaguje ... No i jest TYLKO 4 osobowe.

    Rozumim, że ślicznie wygląda z zewnatrz, rozumiem, że ogromny bagażnik, ale nie
    uważacie, że to przegięcie cenowe? Niczym to auto nie zachwyca jak się siedzi w
    środku. Jest topornie i bez ikry.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 2. Data: 2010-06-18 11:34:59
    Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Katanka pisze:
    Jest topornie i bez ikry.

    pewnie przez ten brak "skury" ;d nie mogłem się powstrzymać :)

    --
    krzysiek82

  • 3. Data: 2010-06-18 11:36:41
    Temat: [ort] Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-18 11:31, Katanka pisze:

    > brak skury,

    Czego?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 4. Data: 2010-06-18 11:40:06
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    krzysiek82 wrote:
    > Katanka pisze:
    > Jest topornie i bez ikry.
    >
    > pewnie przez ten brak "skury" ;d nie mogłem się powstrzymać :)

    O matko, pryeprasyam!

  • 5. Data: 2010-06-18 11:40:32
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Katanka napisał:

> [...]
    > ksenonów, fatalne audio, brak skury, w środku plastiki. Auto kosztowało
    > 117 tysięcy brutto. VW ocipiał za przeproszeniem z tą ceną?
    Oj zaraz Ci sie dostanie od grupowych guru co jezdza autami z jedynie slusznym
    znaczkiem auta dla
    ludu :-) To sa auta najlepsze, najszybsze, najoszczedniejsze, najbardziej komfortowe,
    bezawaryjne i
    bezobslugowe przez najblizsze 20 lat, itp. :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-06-18 11:42:04
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik krzysiek82 napisał:

    > Katanka pisze:
    > Jest topornie i bez ikry.
    >
    > pewnie przez ten brak "skury" ;d nie mogłem się powstrzymać :)
    Jak juz o ikrze mowa to raczej brak lusek :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-06-18 11:42:04
    Temat: Re: [ort] Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Grejon pisze:

    > Czego?

    już się przyznał, że się pomylił. W sumie każdemu się może zdarzyć tym
    bardziej bo jeździe VW

    --
    krzysiek82

  • 8. Data: 2010-06-18 11:42:34
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Gabriel'Varius' wrote:

> [...]
    > najszybsze, najoszczedniejsze, najbardziej komfortowe, bezawaryjne i
    > bezobslugowe przez najblizsze 20 lat, itp. :-) pozdrawiam

    No dobrze, niech mi się dostanie. Wspomniałem, że kolega na auto musiał czekać 3
    miesiące!? Spodziewałem się cudu nad Wisą, a było bardzo kiepsko :)

  • 9. Data: 2010-06-18 11:43:18
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-18 11:42, krzysiek82 pisze:

    > już się przyznał, że się pomylił.

    Widzę, ale porównaj czasy :-P

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 10. Data: 2010-06-18 11:44:55
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    > No dobrze, niech mi się dostanie. Wspomniałem, że kolega na auto musiał
    > czekać 3 miesiące!? Spodziewałem się cudu nad Wisą, a było bardzo
    > kiepsko :)
    W tym roku juz jeden cud naw Wisla byl a konkretniej na Wawelu :-) Oby nie bylo
    kolejnego w
    niedziele :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde