  • 1. Data: 2010-06-18 15:49:26
    Temat: jak sprawdzic czy dziala cewka zaplonowa
    Od: Bucz <n...@...pl>

    mam luzem cewke zaplonową
    http://tinyurl.com/258ayk6

    jak sprawdzic czy jest ona sprawna... czy wystarczy podpiac na piny 12v
    i przykladac swiece do masy?

  • 2. Data: 2010-06-18 16:27:16
    Temat: Re: jak sprawdzic czy dziala cewka zaplonowa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bucz" <n...@...pl> napisał
    > mam luzem cewke zaplonową
    > jak sprawdzic czy jest ona sprawna... czy wystarczy podpiac na
    > piny 12v i przykladac swiece do masy?

    Ale trzeba jeszcze te 12V przerywac. Jesli mechanicznie to z
    dodatkowym kondensatorem, choc byc moze wystarczy i bez.

    Na poczatek sprawdz omomierzem czy wykazuje stosowne rezystancje.

    J.

  • 3. Data: 2010-06-18 16:54:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Bucz" <n...@...pl> napisał w wiadomości
    > mam luzem cewke zaplonową
    > http://tinyurl.com/258ayk6
    >
    > jak sprawdzic czy jest ona sprawna... czy wystarczy podpiac na piny 12v i
    > przykladac swiece do masy?

    U mnie wymagało to prób "do skutku", czyli do ustąpienia problemów po
    wymianie kolejnych cewek na sprawną.