  • 1. Data: 2010-06-18 13:20:35
    Temat: Taśma klejąca dwustronna - czy wytrzyma upały
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Przyczepiłem sobie roletke samoprzylepnym rzepem do tapicerki. Efekt był ok
    ponieważ roletka się trzymała oraz była możliwość otwierania i zamykania
    szyby. Jednak pod wpływem temperatury klej z rzepa puścił. Pomyślałem sobie
    że może by to przymocować ponownie za pomocą dwustronnie klejącej taśmy ale
    nie wiem czy nie będzie podobnie. Używal ktoś takiej taśmy we wnętrzu auta
    która wytrzymała lato? Jak tak to proszę o nazwę/firmę. Zależy mi na tym aby
    klej dało się zmyć. Ten od rzepa schodzi ale nie trzyma temp.

  • 2. Data: 2010-06-18 14:00:17
    Temat: Re: Taśma klejąca dwustronna - czy wytrzyma upały
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    W dniu 2010-06-18 13:20, Agent pisze:
> [...]
    > ktoś takiej taśmy we wnętrzu auta która wytrzymała lato? Jak tak to
    > proszę o nazwę/firmę. Zależy mi na tym aby klej dało się zmyć. Ten od

    Też odpadnie. Chyba, że jakaś super genialna taśma za 100zł za 10cm :)

  • 3. Data: 2010-06-18 14:07:51
    Od: "Dman-666" <d...@t...o2.pl>

    Patrze a tu w szybce robal taki:
    news:4c1b5fd5$0$2601$65785112@news.neostrada.pl ! Pewnie kiero jakis, ten
    Nex@pl . Tak se patrze i patrze jak nawija makaron na uszy:

    > Używal
    >
    > Też odpadnie. Chyba, że jakaś super genialna taśma za 100zł za 10cm :)

    Sprobowalbym 3M'a-jedyna tasma dwustronna ktora dobrze trzyma listwy
    boczne.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 4. Data: 2010-06-18 14:17:28
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > ktoś takiej taśmy we wnętrzu auta która wytrzymała lato? Jak tak to
    > proszę o nazwę/firmę. Zależy mi na tym aby klej dało się zmyć. Ten od

    Poszukaj taśmy, którą kleją plandeki samochodowe.
    Nie pamiętam jak się ta taśma nazywa kiedyś przykleiłem nią wieszak do
    mebli - próba oderwania skończyła się oderwaniem okleiny meblowej.

    Ariusz

  • 5. Data: 2010-06-18 15:38:32
    Od: "Agent" <w...@o...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Poszukaj taśmy, którą kleją plandeki samochodowe.
    > Nie pamiętam jak się ta taśma nazywa kiedyś przykleiłem nią wieszak do
    > mebli - próba oderwania skończyła się oderwaniem okleiny meblowej.

    ale nie musi być mocna - ta co była wystarczy. Ma wytrzymać temperaturę
    nagrzanej tapicerki latem

  • 6. Data: 2010-06-18 15:44:44
    Od: "go!" <g...@g...nospam.us>

    On 18/06/2010 14:38, Agent wrote:

    > ale nie musi być mocna - ta co była wystarczy. Ma wytrzymać temperaturę
    > nagrzanej tapicerki latem

    Jak plandeka tira wytrzymuje latem, to moze i roletka wytrzyma?

  • 7. Data: 2010-06-18 15:49:12
    Od: AL <a...@s...tam>

    go! pisze:

    > Jak plandeka tira wytrzymuje latem, to moze i roletka wytrzyma?

    pytanie zasadnicze: czy ma byc demontowalna bezsladowo?

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2010-06-18 22:17:38
    Od: Piotrek <b...@o...pl>

    W sklepie chemicznym kupiłem coś 2 lata temu taką i mam do dzisiaj ale jest
    to taśma NoName. Poprosiłem po prostu o dwustronną. Jest gruba bo ma prawie
    milimetr grubości, a trzyma się na niej już od dwóch lat termometr na
    balkonie po południowej stronie, gdzie pieruńsko się nagrzewa, a w zimie
    wieje. W tym roku termometr przenosiłem w inne miejsce okna ze względu na
    montaż moskitiery i oderwać nie mogłem. Jak chcesz to poślę fotkę tej taśmy
    na priv coby wiadomo było czego szukać.

  • 9. Data: 2010-06-19 08:16:53
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.
    > Używal ktoś takiej taśmy we wnętrzu auta
    > która wytrzymała lato?...
    Zapomnij o taśmach. Chyba wszystkie mają kleje oparte na kauczuku butylowym.
    Tapicerka w zamkniętym aucie, nasłoneczniona nagrzewa się do ponad 70st.C. lub
    więcej.
    Kauczuk butylowy zaczyna płynąć właśnie przy 70st. C.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/