  • 281. Data: 2014-03-10 12:50:16
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.03.2014 00:53, J.F. pisze:
    /..../
    > No ale twierdzic ze ponosi calkowita wine ?

    Ale pierwszeństwo,
    Ale prędkość,
    Ale pierwszeństwo,
    Ale prędkość,
    Ale pierwszeństwo,
    Ale prędkość,
    Ale pierwszeństwo,
    Ale prędkość,
    Ale pierwszeństwo,
    Ale prędkość,
    Ale pierwszeństwo,
    Ale prędkość,
    Ale pierwszeństwo,
    Ale prędkość,
    Ale pierwszeństwo,
    Ale prędkość,

  • 282. Data: 2014-03-10 12:51:40
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.03.2014 01:06, J.F. pisze:
    /../
    > No wlasnie, jedzie taki, nie popatrzy, skreca w lewo, prosto pod dwa
    > jadace auta, a potem mowia ze niewinny ...

    Pod dwa? Nie patrzy?

  • 283. Data: 2014-03-10 12:55:27
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 10.03.2014 12:00, J.F. pisze:
    /.../
    > Albo nie powinien tak blisko przed nissanem ruszac, za to powinien
    > umiec pedal gazu uzywac - bo cos mi sie tu nie zgadza - w normalnie
    > przeprowadzonym manewrze powinien zdazyc, nawet jak merc jechal 130 i
    > schowal sie za nissanem.

    Też nie rozumiesz, że jadąc szybciej w jednostce czasu pokonujesz
    większą odległość. Przed Nissanem spokojnie się zmieścił.
    Widzę, że ktoś powinien zrobić animacje w 3D i by było widać.

  • 284. Data: 2014-03-10 13:14:38
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 12:55:27 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:

    > Też nie rozumiesz, że jadąc szybciej w jednostce czasu pokonujesz
    > większą odległość.

    Raczej kazdy to rozumie, ale niektorzy nie widza powdu/uzasadnienia, zeby skrecajac
    patrzec tylko na najblizszy pojazd...

    > Przed Nissanem spokojnie się zmieścił.

    za to, zeby zmiescic sie jeszcze przed mercem musial przejechac ~2x dalej, czyli
    wiecej czasu potrzebowal...

    > Widzę, że ktoś powinien zrobić animacje w 3D i by było widać.

    chyba wiekszosc jest sobie to w stanie wyobrazic nawet bez animacji...

    WS

    PS. analogicznie rozumujac gdyby tym lewym pasem jechaly ze 2 tiry i zaslanialy widok
    na reszte pasow, to nie upowaznia to do jazdy, jesli da sie zdazych przed nimi...

  • 285. Data: 2014-03-10 14:09:30
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-10 13:14, WS pisze:

    > Raczej kazdy to rozumie, ale niektorzy nie widza powdu/uzasadnienia, zeby skrecajac
    patrzec tylko na najblizszy pojazd...

    Najwyraźniej nie każdy rozumie o czym była mowa i próbuje sprawę w ten
    sposób przedstawić - nie zauważyłem by ktoś postawił tezę, że wystarczy
    zerknąć tylko na najbliższy pojazd...

    > za to, zeby zmiescic sie jeszcze przed mercem musial przejechac ~2x dalej, czyli
    wiecej czasu potrzebowal...

    Które miał wystarczająco dużo, o czym już wcześniej pisałem, pokazując
    wyliczenia z 'powietrza'.

    > chyba wiekszosc jest sobie to w stanie wyobrazic nawet bez animacji...

    Wygląda na to, że nawet animacja nic nie pomoże, trzeba jeszcze chcieć
    zrozumieć co inni piszą, a nie opowiadać o 50 metrach i patrzeniu na
    najbliższy samochód...

    > PS. analogicznie rozumujac gdyby tym lewym pasem jechaly ze 2 tiry
    >i zaslanialy widok na reszte pasow, to nie upowaznia to do jazdy, jesli
    da sie zdazych przed nimi...

    Analogia może i trafna, ale do tego co wypisuje J.F. bądź Ty sam
    (Konik zap* zdaje się też jest w tej grupie). Dziwnym trafem to są
    osoby, które nagminnie przekraczają prędkość i to dość sporo, pisząc że
    wszystko jest w porządku, bezpiecznie, a reszta to kapelusze:>

  • 286. Data: 2014-03-10 15:06:57
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "the_foe" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Zielone swiatło nie zdejmuje obowiązku zachowania ostrożności. Przecież
    > komus moze samochód zdechnąć na środku skrzyżowania, albo karetka
    > własnie opuszcz skrzyzowanie itd...

    Albo właśnie wjeżdzać albo niewidowy wchodzić na przejście...

    J.

  • 287. Data: 2014-03-10 15:08:12
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > gdyby każdy tak traktował swoje prawa to byśmy nie byli w stanie normalnie
    > funkcjonować jaklo społeczeństwo a po droga by sie nie dało jeździć.

    A przecież ta dyskusja się do absurdu sprowadza: mógł staranować czy nie mógł.

    J.

  • 288. Data: 2014-03-10 15:11:47
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    > ale do czego to ma doprowadzic ?
    > Ze przed kazdym zielonym bedziemy hamowac, bo moze z boku jedzie
    > szwagier (.. sedziego).

    Ma doporwadzić do tego, że trzeba myśleć, kiedy się prowadzi pojazd mechaniczny.

    J.

  • 290. Data: 2014-03-10 18:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > ale do czego to ma doprowadzic ?
    > Ze przed kazdym zielonym bedziemy hamowac, bo moze z boku jedzie
    > szwagier (.. sedziego).

    A kto ci kaze hamować?
    Jezdzisz 130 po miescie?

  • 289. Data: 2014-03-10 18:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

> [...]
    > umiec pedal gazu uzywac - bo cos mi sie tu nie zgadza - w normalnie
    > przeprowadzonym manewrze powinien zdazyc, nawet jak merc jechal 130 i

    Ile razy byś tego nie powtorzył - nadal nie bedzie to prawda...