  • 171. Data: 2014-03-07 12:23:22
    Temat: Re: Winny choc mial_zielone - 130km/h w centrum miasta
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 7 Mar 2014 08:00:29 +0000 (UTC), Budzik

    > Na hetmanskiej jest zdaje sie 70...?

    Dlatego kupalino przekroczył prędkość "jedynie" 2 razy, a nie jak ten z
    merca 2,5.

    --
    Pozdor Myjk

  • 172. Data: 2014-03-07 13:14:10
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-07 12:19, J.F. pisze:

    > Z definicji kolego, z definicji.

    To zdaje się jej nie rozumiesz:>
    nieodpowiedzialny <<taki, który nie poczuwa się do odpowiedzialności za
    swoje postępowanie; też: świadczący o takiej postawie>>

    > Sedzia ma ustawowy immunitet i zwolnienie z jakiejkolwiek
    > odpowiedzialnosci za wyrok.

    Immunitet (niezawisłość sędziowska) zasadniczo się różni
    od definicji nieodpowiedzialnej osoby i to z definicji.

  • 173. Data: 2014-03-07 17:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > No właśnie dokładnie odwrotnie - to czy ktoś jedzie 40 czy 60 jest
    > ciężkie od odróżnienia, ale że zapieprza 130 a nie 50, widać jak na
    > dłoni. I TRZEBA to wziąć pod uwagę.
    > Albo dać sobie spokój z prowadzeniem pojazdów.

    Czyli widzisz auto nadjezdzajace z naprzeciwka, szacujesz ze dwa razy bys
    zdazył przed nim przejechac i skrecic w poprzeczna ale mimo to czekasz, bo
    zza niego moze wyjechac cos co pedzi 2,5 x dozwoloną predkosc?

    Czyli de facto czekasz az bedzie pusto?

    Hmm, a podobno płynnie jezdzisz...

  • 174. Data: 2014-03-07 17:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > czym Ty gadasz?
    > To że ktoś na Tobie wymusza, nie oznacza, że to on dostaje
    > pierwszeństwo.

    W sumie ciekawa sprawa.
    Ktos sprawdzi w Pord bo mi sie szczerze nie chce.
    A tez kojarze, ze zjezdzający mająpierwszenstwo.
    A moze nie maja, ale należy ich przepuścic? (taki kruczek jak z autobusem)

  • 175. Data: 2014-03-07 17:12:14
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-03-06 23:14, Użytkownik Cavallino napisał:

    > O czym Ty gadasz?
    > To że ktoś na Tobie wymusza, nie oznacza, że to on dostaje pierwszeństwo.

    A skąd informacja że wymuszał ? Może wjechał jak miał czerwone
    i nie zdążył zjechać bo kretyn leciał 130 uważając że zielone
    pozwala mu wjeżdżać w innych przebywających na skrzyżowaniu.

    Pozdrawiam

  • 176. Data: 2014-03-07 17:52:09
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > A tez kojarze, ze zjezdzający mająpierwszenstwo.
    > A moze nie maja, ale należy ich przepuścic? (taki kruczek jak z autobusem)

    Obawiam się, że nie najdziesz. A i to zapewne chodziło o ruch kierowany i sytuacje
    przy zmianie swiateł.

    J.

  • 177. Data: 2014-03-07 17:58:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 7 Mar 2014 17:52:09 +0100, Jan Koval

    To wynika tylko i wyłącznie z tego, że masz ZANIECHAĆ dalszej jazdy gdyby
    to mogło doprowadzić do kolizji. O tym jest właśnie m.in. w Art. 3.
    Natomiast nie znajdziesz zapisu o którym wspominasz, czyli że zjeżdżajacy
    ze skrzyżowania "nabywa" pierwszeństwo.

    --
    Pozdor Myjk

  • 178. Data: 2014-03-07 19:52:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > W dniu 06.03.2014 23:08, Cavallino pisze:
    > /.../

    Miało być "nie musiało".

    > Jaki łuk drogi? Ty obrazek widziałeś?

    Nie odnosiłem się do konkretnego przypadku.
    Nie znam miejsca, obrazki niewiele wnoszą.

  • 179. Data: 2014-03-07 19:59:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Ale ja nie twierdze, ze nie da sie nie zauwazyc jak ktoś jedzie wolniej.
    > Ja twierdze, ze czym wyzsza predkosc, tym prawdopodibenstwo nie zauwazenia
    > wieksze. Bo nagle trrzeba spojrzeć w odległośc, ktora jest nienaturalna.
    >
    > Na hetmanskiej jest zdaje sie 70...?

    Pewnie nie na całym odcinku, ale głowy nie dam, limity mnie mało interesują
    z zasady.

  • 180. Data: 2014-03-07 20:00:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Ale ocenił odległośc.

    Nie sądzę.
    Gdyby ocenił odległość to zrobiłby to ŹLE i za swój błąd dostałby współwinę
    conajmniej.
    Jedyna opcja iż wyrok był odmienny, to taka, że W OGÓLE nie mógł widzieć
    przeciwnika, z winy przeciwnika.