  • 31. Data: 2011-03-04 22:04:35
    Temat: Re: Wiecie kto powoduje wypadki?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-04 21:34, rybak pisze:

    > Kobiety generalnie mają jakąś wbudowaną blokadę przed ustępowaniem.

    Noooo :) Szczególnie jak ktoś nawalony trafia do domu...

    > Praktycznie jeszcze NIGDY kobieta w samochodzie nie ustąpiła mi
    > pierwszeństwa.

    A miała taki obowiązek? Ja tam ustępuję kobietom, one mnie i jakoś
    dobrze nam się wiedzie.

    > Ostatnio nieźle się wkurwiłem, jak wyjeżdżałem tyłem z
    > bardzo wąskiego i zatłoczonego parkingu, na którym nie było już
    > ŻADNEGO wolnego miejsca. Musiałem tyłem, bo inaczej po prostu nie dało
    > rady. Jakaś paniusia chciała akurat wjechać na ten parking. I tak
    > stanęła tuż za mną i trąbi na mnie jak głupia piz...a. Gdzieś dopiero
    > po 3 minutach dotarło do niej, że jak ja nie wyjadę, to ona na pewno
    > nie wjedzie i łaskawie i z wielkim trudem wycofała. A cofanie u kobiet
    > to już w ogóle inna para kaloszy. Może jedna na 100 to potrafi.

    Opisali to w fakcie, czy na na kozaczku?

    > rybak roberrto

    Nawet do moczenia kija w jeziorze warto mieć trochę 'ikry'.

  • 32. Data: 2011-03-04 23:46:28
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-04 10:34, PaweL pisze:

    > Sprawcy po alkoholu to 7% ofiar, w tym połowa to samobójcze wtargnięcia
    > pijanych pieszych i rowerzystów.

    Masz jakieś statystyki? Ostatnio jak czytałem, to alko wśród rowerentów
    okazał się mocno przecieniany.

    Shrek.

  • 33. Data: 2011-03-04 23:49:31
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-03-03 17:21, neoniusz pisze:
    > Artykul, a wlasciwie wypowiedz lekarza troche sucharowata, ale
    > dopiero teraz na niego wpadlem. W kontekscie "predkosci na

    Ja wiem kto wywołuje wypadki :)

    POLICJA

    Filmik z tvn:

    http://www.tvn24.pl/0,1694797,0,3,gdyby-mogl--dostal
    by-303-punkty-karne,wiadomosc.html

    Moim zdaniem więcej niebezpiecznych sytuacji wygenerowały
    policmajstry, niźli uciekający gówniarz :)
    6008

  • 34. Data: 2011-03-04 23:56:06
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-04 21:34, rybak pisze:

    > Kobiety generalnie mają jakąś wbudowaną blokadę przed ustępowaniem.
    > Praktycznie jeszcze NIGDY kobieta w samochodzie nie ustąpiła mi
    > pierwszeństwa.

    Dramatyzujesz. Mi na suwaku bądź wyjeździe z podporządkowanej (w korku)
    ustępują bez względu na płec. Kobiety mają inna wadę - jak im
    ustępujesz, to więcej czasu zajmuje im zrozumienie, że maja jechać. Nie
    mówiąc o dynamice tego jechania;) BTW - ostatnio jak jakas pizda nie
    zjechałem na lewo, żeby puścić skrecających na prawostrzałace. Jak się
    zorientowałem, to przejechałem na prawo za sygnalizator. Za mną jakaś
    BMW siódemka więc spodziewałem się międzynarodowego gestu pokoju. A tam
    bardzo ładna laska mi pomachała, że dziękuje;) Od razu milej.

    Shrek.

  • 35. Data: 2011-03-04 23:57:25
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

> [...]

    mówiąc o dynamice tego jechania;) BTW - ostatnio jak jakas pizda nie
    zjechałem na lewo, żeby puścić skrecających na prawostrzałace. Jak się
    zorientowałem, to przejechałem na lewo za sygnalizator. Za mną jakaś BMW

  • 36. Data: 2011-03-05 11:29:12
    Od: rybak <b...@b...net>

    On Fri, 04 Mar 2011 22:04:35 +0100, Artur Maśląg <f...@p...com>
    wrote:

    >A miała taki obowiązek? Ja tam ustępuję kobietom, one mnie i jakoś
    >dobrze nam się wiedzie.

    No patrz pan, jaka sielanka.

    >A cofanie u kobiet
    >
    >Opisali to w fakcie, czy na na kozaczku?

    O fakcie słyszałem ale kozaczek, nie mam pojęcia co to. Przybliżysz?
    A to co napisałem, to niestety własne doświadczenia. Kolejny przykład:
    droga wyjazdowa z mojego osiedla (ok. 100 m) w zimie zamienia się
    drogę z ruchem wahadłowym. Jak ktoś wjedzie i widzi, że ten z
    naprzeciwka wjechał wcześniej, to grzecznie wycofuje i czeka, aż
    tamten przejedzie. Niestety ok. 70-80% kobiet wali na czołówkę nawet,
    gdy jestem już pod koniec drogi i wielce zaskoczone potem, że nie mogą
    przejechać i muszą wycofać. Mógłbym kontynuować z przykładami ale nie
    o to chodzi. Ja wiem, że nie wszystkie kobiety tak mają ale muszę
    przyznać, że da się zaobserwować dość silną tendencję.

    >Nawet do moczenia kija w jeziorze warto mieć trochę 'ikry'.

    Normalnie mistrz ciętej riposty. Jakieś studia podyplomowe czy samouk?

    rybak roberrto

  • 37. Data: 2011-03-07 08:03:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 04 Mar 2011 23:46:28 +0100, Shrek <lskorupka@wirtualna> wrote:

    >Masz jakieś statystyki? Ostatnio jak czytałem, to alko wśród rowerentów
    >okazał się mocno przecieniany.

    Przejedź się kiedyś w piątkowy wieczór drogą Łódź - Rokiciny -
    Tomaszów Mazowiecki. Albo DK91 z Radomska Do Piotrkowa. Nie jest tak
    różowo.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 38. Data: 2011-03-07 09:54:03
    Od: "jack" <j...@v...pl>

    Z własnego doświadczenie wiem[podniosłem swoje kwalifikacje prawa jazdy rok temu]
    Ze wielu,a nawet bardzo wielu kierowców starszych [40-60lat]poprostu nie zna
    przepisów.Dlatego jezdzi bez kierunkowskazów,nie zatrzymuje sie przed zieloną
    strzałką,zle uzywa kierunkowskazów na rondach,ze nie wspomnę o braku zielonego
    pojeca o oznakowaniu poziomym,oraz wiele innych jak chocby wyprzedaznie na pasach.
    Jezdzą tak bo tak sie nauczyli 40 lat temu.
    Mysle ze powinno zorganizować sie kursy doszkalajace dla kierowców którzy maja
    prawo jazdy powiedzmy od.25lat.Również kierowcy a moze zwłaszcz kierowcy zawodowi.
    Przedstawicielą a zwłaszcz pezdstawiciwelką to wogóle zabrał bym prawko[oni
    umyslnie z premedytacją nie przstregają przepisów]
    pozdro.jack

  • 39. Data: 2011-03-07 09:56:53
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-07 09:54, jack pisze:

    > Przedstawicielą

    Komu?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 40. Data: 2011-03-07 10:31:50
    Od: "flower" <f...@w...pl>

    > sa ch*we.
    > A w ogole sa ? Dawno temu slyszalem ze obowiazuja tylko na przejsciach
    > z zoltymi kulami, kiedys usilowalem potwierdzic - i w ogole nic nie
    > trafilem. Znajdzie ktos stosowny przepis ?

    A mnie się kojarzy, że będąc tam w latach 90-tych czytałem, że piesi z
    kontynentu muszą uważać, bo nie mają pierwszeństwa na jezdni. A z kolei
    wolno im na czerwonym przechodzić, na swoją odpowiedzialność.

    --
    "Żałuj za dowcipy, synu!"
    Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII