  • 1. Data: 2011-03-03 09:57:38
    Temat: Trasa Poznań Monachium jak najlepiej ?
    Od: "Krzych" <gkri<wytnij>@kki.pl>

    Witam
    Jechałem do Monachium przez Berlin w niedzielę no i wszystko ładnie pięknie
    tylko ta masakryczna "atrapa" drogi do Świecka mnie poraziła.
    Prawie 4 godziny do granicy z Poznania :-(
    W środę w przyszłym tygodniu znowu muszę tam jechać.

    Teraz się zastanawiam, czy jest jakaś lepsza alternatywa.
    Może się puścić z Poznania na Leszno - Głogów - Przemków
    - Dziećmiarowice na 297 - dalej Golnice na 18 - z 18-tki na A4
    i dalej do Zgorzelca

    Wiadomo, że z Poznania do Zgorzelca jest dalej o ok 70 km niż do Świecka
    ale może szybciej się pojedzie niż jazda w sznurze tirów do Swiecka.
    Doradźcie coś - bo zupełnie nie znam trasy Poznań Zgorzelec poza odcinkiem
    do Leszna.

    Poza tym ze Zgorzelca do Monachium jest 560 km, a ze Świecka do Monachium
    jest 660 km. Zawsze już 100 km mniej.

    Co o tym myślicie ?

    a może macie inną szybszą trasę do Monachium ?

    Pozdrawiam
    i szerokości
    Krzych

  • 2. Data: 2011-03-03 10:04:59
    Temat: Re: Trasa Poznań Monachium jak najlepiej ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Krzych @kki.pl>" <gkri<wytnij> napisał w wiadomości news:

    > Wiadomo, że z Poznania do Zgorzelca jest dalej o ok 70 km niż do Świecka
    > ale może szybciej się pojedzie niż jazda w sznurze tirów do Swiecka.

    Oczywiście że szybciej, no i w sumie bliżej i taniej.

    > a może macie inną szybszą trasę do Monachium ?

    Nie, zawsze tak jeździłem, przez Jędrzychowice (nie Zgorzelec, bo do niego
    nie dojeżdżasz).

  • 3. Data: 2011-03-03 15:41:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:4d6f59b6$0$2452$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Krzych @kki.pl>" <gkri<wytnij> napisał w wiadomości
    >
    > Oczywiście że szybciej, no i w sumie bliżej i taniej.

    Naprawde ? Przeciez z Nowego Tomysla do Frankfurtu blizej niz z
    Poznania do A4, no chyba ze korki pod norymberga.

    J.

  • 4. Data: 2011-03-03 16:43:41
    Temat: Re: Trasa Poznan Monachium jak najlepiej ?
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    > Poza tym ze Zgorzelca do Monachium jest 560 km, a ze ?wiecka do Monachium
    > jest 660 km. Zawsze ju? 100 km mniej.
    >
    > Co o tym my?licie ?
    >
    > a mo?e macie inn? szybsz? trase do Monachium ?

    Z Zielonej Góry jeżdżę tak:

    ZG -> droga 32 -> Gubinek -> [Niemcy] droga 97 -> Cottbus -> droga 169
    -> droga 96 -> Drezno -> Hof -> Regensburg -> Monachium

    jadąc tą trasą w nocy w sprzyjających warunkach do Drezna dojeżdżam w 2
    godziny.

    Do ZG proponuję A2 do Nowego Tomyśla, następnie Zbąszynek, Babimost,
    Sulechów, ZG.

  • 5. Data: 2011-03-03 20:17:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Naprawde ? Przeciez z Nowego Tomysla do Frankfurtu blizej niz z Poznania
    > do A4

    Niewątpliwie, tyle że tylko trochę bliżej, a tymi autostradami w Niemczech
    jednak sporo dalej.

  • 6. Data: 2011-03-03 20:56:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Mar 2011 20:17:11 +0100, Cavallino wrote:

    >Niewątpliwie, tyle że tylko trochę bliżej, a tymi autostradami w Niemczech
    >jednak sporo dalej.

    Mi wychodzi ze raptem kilkanascie km, ale moze zle dane mam.
    829km przez Berlin, 813 przez Glogow ..

    J.

  • 7. Data: 2011-03-03 23:36:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Mi wychodzi ze raptem kilkanascie km, ale moze zle dane mam.
    > 829km przez Berlin, 813 przez Glogow ..

    Z NT czy z Poznania?

  • 8. Data: 2011-03-04 00:05:22
    Od: "Krzych" <gkri<wytnij>@kki.pl>

    Użytkownik "J.F." napisał w wiadomości grup

> [...]

    Naprawde ? Przeciez z Nowego Tomysla do Frankfurtu blizej niz z
    Poznania do A4, no chyba ze korki pod norymberga.

    Raczej korki od Nowego Tomyśla do Świecka i sznur Tirów po horyzont
    jak pisałem trasa ( nie wolnym autem) do granicy prawie 4 godziny
    w tym korek po drodze chyba w okolicach Rzepina na prawie 40 min. nie
    wiadomo z jakiej przyczyny
    bo ani wahadła, ani wypadku - po prostu korek na 4 postoje po 10 min.

    W drodze powrotnej ledwo przejechałem granicę i korek na 30 min, a potem
    cały sznur tirów aż do autoatrapy A2 w NT

    Dlatego szukam alternatywnej trasy

    Krzych

  • 9. Data: 2011-03-04 01:22:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 4 Mar 2011 00:05:22 +0100, "Krzych" <gkri<wytnij>@kki.pl>

    >Raczej korki od Nowego Tomyśla do Świecka i sznur Tirów po horyzont
    >jak pisałem trasa ( nie wolnym autem) do granicy prawie 4 godziny

    4 godziny ? Przeciez tam jest raptem 100km. To nawet te 40 minut korka
    nie tlumaczy. 40/h jechali czy co ?

    >w tym korek po drodze chyba w okolicach Rzepina na prawie 40 min. nie
    >wiadomo z jakiej przyczyny
    >bo ani wahadła, ani wypadku - po prostu korek na 4 postoje po 10 min.

    Lepper ponoc wraca do korzeni :-)

    >W drodze powrotnej ledwo przejechałem granicę i korek na 30 min, a potem
    >cały sznur tirów aż do autoatrapy A2 w NT
    >Dlatego szukam alternatywnej trasy

    Tylko ze do A4 masz ze 200km.

    J.

  • 10. Data: 2011-03-04 01:22:59
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 3 Mar 2011 23:36:17 +0100, Cavallino wrote:

    >Z NT czy z Poznania?

    z Poznania, wedle maps.google.

    J.