  • 1. Data: 2011-03-03 16:33:55
    Temat: Honda fr-v 2.2 i-ctdi pomoc w wyborze
    Od: "Janko Walski" <k...@t...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow.
    Przymierzam sie powoli do zakupu Hondy FR-V. Jak na razie badam rynek
    poszukuje opini za i przeciw. Na pewno bedzie to egzemplarz z sielnikiem diesla
    i-ctdi, co do reszty juz nie wiem. Mozliwosci finansowe pozwalaja mi na
    poszukiwanie modeli 2005-2008. Na co zwrocic uwage, czy szukac czegos z wiekszym
    przebiegiem a mlodszego czy jednak odwrotnie. Czy ten silnik wymaga jakiegos
    duzego wkladu finansowego w okolicach 100-120kkm?
    Dziekuje bardzo za wszystkie odpowiedzi

  • 2. Data: 2011-03-03 17:19:36
    Temat: Re: Honda fr-v 2.2 i-ctdi pomoc w wyborze
    Od: Roberto <f...@u...pl>

    W dniu 2011-03-03 16:33, Janko Walski pisze:
> [...]
    > czegos z wiekszym przebiegiem a mlodszego czy jednak odwrotnie. Czy ten
    > silnik wymaga jakiegos duzego wkladu finansowego w okolicach 100-120kkm?

    Posiadam ten silnik w swoim civicu. Obecnie ponad 140 tys prawdziwego
    przebiegu zero problemów (odpukać w niemalowane)
    Gdybyś miał konkretne pytania pisz śmiało.

    Robert

    Honda Civic SPORT '07 2.2 i-ctdi

    http://www.motostat.pl/vehicle-stats/18337

  • 3. Data: 2011-03-03 22:05:03