    From: "jack" <j...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wiecie kto powoduje wypadki?
    Date: Mon, 07 Mar 2011 09:54:03 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Z własnego doświadczenie wiem[podniosłem swoje kwalifikacje prawa jazdy rok temu]
    Ze wielu,a nawet bardzo wielu kierowców starszych [40-60lat]poprostu nie zna
    przepisów.Dlatego jezdzi bez kierunkowskazów,nie zatrzymuje sie przed zieloną
    strzałką,zle uzywa kierunkowskazów na rondach,ze nie wspomnę o braku zielonego
    pojeca o oznakowaniu poziomym,oraz wiele innych jak chocby wyprzedaznie na pasach.
    Jezdzą tak bo tak sie nauczyli 40 lat temu.
    Mysle ze powinno zorganizować sie kursy doszkalajace dla kierowców którzy maja
    prawo jazdy powiedzmy od.25lat.Również kierowcy a moze zwłaszcz kierowcy zawodowi.
    Przedstawicielą a zwłaszcz pezdstawiciwelką to wogóle zabrał bym prawko[oni
    umyslnie z premedytacją nie przstregają przepisów]
    pozdro.jack