  • 71. Data: 2014-11-14 18:37:13
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > C-MAX to nie jest wyznacznik innowacyjności :-)
    > Mów i myśl sobie co chcesz, hamulec elektryczny w powiązaniu z elektroniką
    > ma same zalety.
    > Trwałość na poziomie 250-300kkm jest jak najbardziej akceptowalna.

    niepotrzebna komplikacja typowa dla współczesnych samochodów.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2014-11-14 18:40:04
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2014 o 18:27 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Wiecej powiem - postoisz dluzsza chwile z noga na hamulcu - ten "reczny"
    > sie sam "zaciagnie"...
    >
    > Ale zawrocic na sniegu sie nie da, co za ch* pomysl :-P

    Nie wiem czy we wszystkich rozwiązaniach, ale u mnie się da. Co więcej ten
    hamulec ma "inteligencję" - ciągniesz mocniej, szybciej i mocniej blokuje
    koła.

    TG

  • 73. Data: 2014-11-14 18:42:57
    Od: <6...@7...184257.invalid> (Tom N)

    masti w

    > niepotrzebna komplikacja typowa dla współczesnych samochodów.

    To, że powozisz Syreną z zepsutym hamulcem ręcznym ustaliliśmy już
    wcześniej...

    --
    'Tom N'

  • 74. Data: 2014-11-14 18:43:43
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2014 o 18:37 masti <g...@t...hell> pisze:

    > niepotrzebna komplikacja typowa dla współczesnych samochodów.

    Wręcz przeciwnie, znakomicie wspomaga jazdę, nie ma problemów z ruszaniem
    pod "górkę", ruszaniem w dół (hamulec blokuje na 2 s koła) - auto samo się
    nie stacza, niedoświadczony kierownik ma czas na puszczenie sprzęgła itp.

    TG

  • 75. Data: 2014-11-14 18:43:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    6...@7...184257.invalid wrote:

    > masti w

    > To, że powozisz Syreną z zepsutym hamulcem ręcznym ustaliliśmy już
    > wcześniej...

    a ilu was tam jest? Bo jasność wypowiedzi masz jak nagłówki

  • 76. Data: 2014-11-14 18:44:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

> [...]
    > nie stacza, niedoświadczony kierownik ma czas na puszczenie sprzęgła itp.

    do tego nie potrzebujesz elektrycznego ręcznego

  • 77. Data: 2014-11-14 18:48:40
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2014 o 18:44 masti <g...@t...hell> pisze:

    > do tego nie potrzebujesz elektrycznego ręcznego

    Pewnie, że nie - ale napisałeś "niepotrzebna komplikacja" - twierdzę, że
    jest przydatna i ułatwia prowadzenie.

    TG

  • 78. Data: 2014-11-14 18:50:37
    Od: <6...@6...185037.invalid> (Tom N)

    masti w

    > a ilu was tam jest?

    Ja i Ty -- tu Ci odpowiadałem, zgodziłeś się bez słowa
    <1...@i...dyndns.org.invalid.14
    1114.invalid>

    > Bo jasność wypowiedzi masz jak nagłówki

    Coś Ci się w liniach nagłówka nie podoba? Co i dlaczego?

    --
    'Tom N'

  • 79. Data: 2014-11-14 18:58:48
    Temat: Re: Wci?ni?ty peda? hamulca
    Od: My <a...@a...com>

    On 14 Nov 2014 16:10, Myjk wrote:
    > Fri, 14 Nov 2014 14:49:17 +0000 (UTC), masti

    > Mnie owszem i jeszcze komus bez sensu po ryju swiece.

    A na recznym nie swiecisz ?

  • 80. Data: 2014-11-14 19:04:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    6...@6...185037.invalid wrote:

    h> masti w

    > Ja i Ty -- tu Ci odpowiadałem, zgodziłeś się bez słowa
    > <1...@i...dyndns.org.invalid.14
    1114.invalid>

    masz zwidy