  • 61. Data: 2014-11-14 18:12:43
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

    > Fri, 14 Nov 2014 15:40:29 +0000 (UTC), masti

    > Czyli nie umiesz, choć już podałem rozwiązanie pomocnicze.

    niezły fakir jesteś jak potrafisz ścinać i naprawiać zęby blokady
    ręcznego między światłami

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 62. Data: 2014-11-14 18:14:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    3...@7...180330.invalid wrote:

    > masti w

    > Wszystkich, których nie miałeś masti (standardowo latasz kwantyfikatorami)

    akurat tu to Ty latasz kwantyfikatorami. Liczba modeli w to wyposażonych
    jest małym ułamkiem wszystkich wyprodukowanych. Ile miałeś samochodów z
    elektrycznym ręcznym w stosunku do wszystkich któ?e miałeś?

    > <http://autokult.pl/2012/07/25/elektryczny-hamulec-p
    ostojowy-zegnaj-dzwignio>

    gówniane rozwiązanie z którego producenci się wycofują.

  • 63. Data: 2014-11-14 18:18:51
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2014 o 18:12 masti <g...@t...hell> pisze:

    > niezły fakir jesteś jak potrafisz ścinać i naprawiać zęby blokady
    > ręcznego między światłami

    Kolego, jak pamiętam to już 2 samochody wstecz (8 lat) miałem ręczny
    elektryczny (a nie była to klasa premium).
    Obecnie w większości nowych w cenie powyżej 65k masz go w standardzie.
    Wciskasz guzik (lub pociągasz za uchwyt) i się "zaciąga", dodajesz lekko
    gazu - sam się zwalnia.

    TG

  • 64. Data: 2014-11-14 18:20:25
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2014 o 18:14 masti <g...@t...hell> pisze:

    ostojowy-zegnaj-dzwignio>

    > gówniane rozwiązanie z którego producenci się wycofują.

    Nie kompromituj się.

    TG

  • 65. Data: 2014-11-14 18:23:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Nov 2014 17:12:43 +0000 (UTC), masti

    > niezły fakir jesteś jak potrafisz ścinać
    > i naprawiać zęby blokady ręcznego między światłami

    Jak nie będziesz zaciągać na pałę jak typowy maczo, to i nie będziesz
    musiał podciągać. W większości przypadków w mieście wystarczy 1/3 siły
    ręcznego aby tylko hamulec złapał i auto się nie staczało, w najgorszym
    wypadku w połowie. Przez grzeczność pominę, że można zwolnić przycisk
    podczas zapalenia się żółtego światła, a tuż po wrzuceniu biegu. Innymi
    słowy, szukasz problemu tam gdzie go nie ma.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 66. Data: 2014-11-14 18:25:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Kolego, jak pamiętam to już 2 samochody wstecz (8 lat) miałem ręczny
    > elektryczny (a nie była to klasa premium).

    a mój C-Max już nie ma elektrycznego bo się Ford z tego gówna wycofał.

    > Obecnie w większości nowych w cenie powyżej 65k masz go w standardzie.
    > Wciskasz guzik (lub pociągasz za uchwyt) i się "zaciąga", dodajesz lekko
    > gazu - sam się zwalnia.

    i nadal jest to mniejszość

  • 67. Data: 2014-11-14 18:26:00
    Od: masti <g...@t...hell>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Nie kompromituj się.

    powiem Fordowi, że się skompromitował.

  • 68. Data: 2014-11-14 18:27:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości

> [...]
    >standardzie.
    >Wciskasz guzik (lub pociągasz za uchwyt) i się "zaciąga", dodajesz

    Wiecej powiem - postoisz dluzsza chwile z noga na hamulcu - ten
    "reczny" sie sam "zaciagnie"...

    Ale zawrocic na sniegu sie nie da, co za ch* pomysl :-P

    J.

  • 69. Data: 2014-11-14 18:28:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Myjk wrote:

> [...]
    > podczas zapalenia się żółtego światła, a tuż po wrzuceniu biegu. Innymi
    > słowy, szukasz problemu tam gdzie go nie ma.

    czyli jednak, trzeba zwolnić blokadę ręcznego. I nawet na pierwszym
    ząbku wymaga to lekkiego podciągnięcia i naciśnięcia guzika.
    nie chce mi się

  • 70. Data: 2014-11-14 18:36:26
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2014 o 18:26 masti <g...@t...hell> pisze:

    > powiem Fordowi, że się skompromitował.

    C-MAX to nie jest wyznacznik innowacyjności :-)
    Mów i myśl sobie co chcesz, hamulec elektryczny w powiązaniu z elektroniką
    ma same zalety.
    Trwałość na poziomie 250-300kkm jest jak najbardziej akceptowalna.

    TG