    From: "Velman" <A...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Wciskam sprzęgło - lekko rosną na chwilę obroty - co to?
    Date: Thu, 9 Jul 2015 20:20:12 +0200

    Sprawa dotyczy Ford Focus mk1 1.6
    Nie mam pewności czy tak jest tylko przy wł. klimatyzacji czy także bez
    niej. Nie zwróciłem uwagi czy tak było wcześniej czy rzecz się dzieje od 10
    dni.
    Otóż jadę sobie, dojeżdżam do skrzyżowania, wciskam sprzęgło, wrzucam luz,
    wskaźnik obrotów lekko wzrasta - pól albo o całą kreskę (rośnie i spada x
    2). Potem wskaźnik staje na jednej kresce poniżej 1 tys.
    Czy normalne takie mikro falowanie silnika przy klimatyzacji? Czy obroty
    zawsze powinny być właśnie jedna kreska poniżej tysiąca?