  • 571. Data: 2011-04-30 21:34:08
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.04.2011 17:05, Arek pisze:

    > No i mają takowe, tyle, że trochę większe i mocniejsze.

    Chyba coś przedawkowałeś, skoro masz aż takie urojenia.

    [ciach]

    > Czyli za każdym razem jak minimalnie odchylę się od osi jezdni mam to
    > sygnalizować? Ciekawy pomysł, ale trzeba przyznać, że może to być ciekawe.

    Spróbuj jeździć prosto a wszelkie manewry wykonywać płynnie, a nie
    gwałtownie i z zaskoczenia.

    [ciach]

    > Pod poprzedzającym samochodem również?

    Nie muszę - bo ja, w odróżnieniu od większości kierowców (w tym i jak
    widać ciebie) - utrzymuję bezpieczną odległość od poprzedzającego pojazdu.

    > A skoro masz taki dobry wzrok to
    > dlaczego nie widzisz samochodów?

    Widzę. Nie widzę samochodów z innej (przyszłej) ramki czasowej.

    To znaczy do pewnego stopnia wyczuwam intencje i potrafię domyślić się,
    że ktoś tobie podobny chce wykonać manewr ZANIM włączy kierunkowskaz (co
    zwykle czyni PO rozpoczęciu manewru) ale nie jestem w stanie
    przewidzieć, że stojący czy jadący sobie spokojnie prosto samochód bez
    włączonego kierunkowskazu nagle skoczy pół metra w bok.

    > Może za bardzo skupiasz się na czymś innym?

    Tak, rozmawiam przez telefon i jem zupkę, jak wszyscy.
    (to był sarkazm, jeśli nie rozumiesz)

    > To by wiele tłumaczyło.

    Ty i tak nic nie zrozumiesz.

    > 1. Może nie jadę dokładnie w tej samej odległości od krawędzi co on

    Dlaczego?

    > 2. Może to był ciężarowy, któremu to nie przeszkadza

    LOL

    > 3. A może też ja ominął - to chyba jest najbardziej zaskakujące co?

    No to byłoby wcześniejsze ostrzeżenie dla ciebie i wszystkich z tyłu i
    mógłbyś włączyć kierunkowskaz oraz przyhamować. Czy to może dla ciebie
    za skomplikowane?

  • 572. Data: 2011-05-01 11:21:15
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Apr 2011 12:16:37 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Dołącz do jac'a - bye

    Tamten to chociaż pisze z sensem, w odróżnieniu od tego cbcośtam.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 573. Data: 2011-05-01 11:31:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Apr 2011 10:35:45 +0200, Andrzej Ława
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Oczami. Pasmo widzialne wystarcza.

    Nie wystarczy. Bo wystarczy że ja będę stał swoim autem przed tym,
    który wyprzedzasz, a nie będziesz widział kierunkowskazu auta
    stojącego przed moim. Zakładasz się?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 574. Data: 2011-05-01 11:34:13
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Apr 2011 11:42:07 +0200, "szerszen" <s...@t...pl>
    wrote:

    >motocykliści muszą przeważnie mieć większą wyobraźnie niż kierowcy

    "Muszą" nie oznacza że ją mają. Co widać na polskich drogach.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 575. Data: 2011-05-01 11:42:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Apr 2011 13:45:46 +0200, Andrzej Ława
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    >Masz jakiś problem z błędnikiem? Bo zdrowy człowiek nie ma problemu z
    >przeprowadzeniem jednośladu z prędkością bliską zera

    Znaczy że ten, co w korku na Modlińskiej wpadł pod stojącą ciężarówkę,
    był chory? A może jednak problem takowy istnieje?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 576. Data: 2011-05-01 11:50:08
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 28 Apr 2011 13:50:12 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >O przeciskaniu sie w korkach wypowiadal sie tez Pasieczny z Warszawskiej
    >Drogowki, ale jak widac interpretacja policji dla PMS-owcow ma znaczenie
    >zadne.

    Akurat Pasieczny miał inne zdanie w tej materii niż podinspektor
    Krzysztof Burdak. Przynajmniej to było podczas sławnej "debaty" w TVN
    Warszawa.
    Ale Pasieczny to akurat dość często zmienia zdanie na różne tematy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 577. Data: 2011-05-01 12:04:33
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 29 Apr 2011 09:44:44 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Stalo sie komus cos? Rozumiem, ze nigdy nie lamiesz zadnych przepisow (z
    >predkoscia wlacznie)?

    Ooo, moralność Kalego mode on.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 578. Data: 2011-05-01 19:37:30
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2011 18:40:52 +0200, Shrek napisał(a):

    > Ale ja nie o tym, a o stwierdzeniu, że gdyby dystans był jasno określony
    > w przepisach to do wielu zdarzeń drogowych by nie dochodziło. Dochodziłoby.

    Owszem, ale po jakimś czasie mogłaby się ta liczba zmniejszyć.

    --
    ___________ (R)

  • 579. Data: 2011-05-01 21:00:02
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:2naqr6tjumm2rlotrgm54a5ucg57ssn0fh@4ax.com...

    > Znaczy że ten, co w korku na Modlińskiej wpadł pod stojącą ciężarówkę,
    > był chory? A może jednak problem takowy istnieje?
    A moze jakis zlamas w puszce chcial przestraszyc jadacego motocykliste?
    Byles tam widziales zajscie? Jesli nie to po kij dajesz taki przyklad?

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 580. Data: 2011-05-01 21:01:18
    Od: "Bartek Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:01cqr6hlck94mbqqqi9qu02cv4f50r51c4@4ax.com...

    > Ooo, moralność Kalego mode on.
    Oooo, czytasz watek, czy tylko tak pierd...??
    Nie o tym mowa byla.

    --
    Bartek
    niebieska9'99