-
1. Data: 2011-04-26 16:37:36
Temat: Wybór klocków hamulcowych
Od: " Wmak" <w...@W...gazeta.pl>
Poszukuję dobrych klocków do Ceed'a, jednak pomijając te:
http://tinyurl.com/6evbnsp - nie zwariowałem jeszcze.
Auto ma częste, czasem tygodniowe przestoje, więc powinny być odporne na korozję
- nie puchnąć, nie rozwarstwiać się i nie kruszyć po kilku latach.
Jeśli jeżdżę po mieście i okolicy to dosyć agresywnie, w lato na autostradach
(czasem zagranicznych) dosyć szybko, więc powinny z dużej prędkości awaryjnie
hamować bez fadingu.
Wymagania, być może, mam sprzeczne.
Waham się pomiędzy ATE, Ferodo (zwykłe)i TRW.
Może Szanowni Ściganci mają jakieś doświadczenia z w/w producentami klocków?
Czy te markowe oferty Allegro to oryginały czy podróby?
Pozdrawiam.
Wmak
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2011-04-26 17:04:36
Temat: Re: Wybór klocków hamulcowych
Od: "kurdybanek" <k...@n...plt>
Użytkownik " Wmak" <w...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ip6lbg$g3v$1@inews.gazeta.pl...
> Poszukuję dobrych klocków do Ceed'a, jednak pomijając te:
> http://tinyurl.com/6evbnsp - nie zwariowałem jeszcze.
> Auto ma częste, czasem tygodniowe przestoje, więc powinny być odporne na
> korozję
> - nie puchnąć, nie rozwarstwiać się i nie kruszyć po kilku latach.
> Jeśli jeżdżę po mieście i okolicy to dosyć agresywnie, w lato na
> autostradach
> (czasem zagranicznych) dosyć szybko, więc powinny z dużej prędkości
> awaryjnie
> hamować bez fadingu.
Cudów nie ma, samymi klockami nie poprawisz skuteczności hamowania.
> Wymagania, być może, mam sprzeczne.
> Waham się pomiędzy ATE, Ferodo (zwykłe)i TRW.
Ferodo i TRW to porządny standard, nie powinny stwarzać żadnych problemów
(piszę z praktyki). Auto będzie hamować tak jak na fabrycznych.
-
3. Data: 2011-04-26 18:35:18
Temat: Re: Wybór klocków hamulcowych
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "kurdybanek" <k...@n...plt> napisał w wiadomości
news:
> Ferodo i TRW to porządny standard, nie powinny stwarzać żadnych problemów
> (piszę z praktyki). Auto będzie hamować tak jak na fabrycznych.
To może lepiej fabryczne?
W Beraf są połowę taniej niż w ASO.
-
4. Data: 2011-04-26 19:19:47
Temat: Re: Wybór klocków hamulcowych
Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
Użytkownik "Cavallino"
> To może lepiej fabryczne?
> W Beraf są połowę taniej niż w ASO.
Byłbym zdziwiony, gdyby akurat Kia była producentem klocków, ale
wszystko jest mozliwe :)
-
5. Data: 2011-04-26 19:34:56
Temat: Re: Wybór klocków hamulcowych
Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>
Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):
> Użytkownik "kurdybanek" <k...@n...plt> napisał w wiadomości
> news:
>
> > Ferodo i TRW to porządny standard, nie powinny stwarzać żadnych problemów
> > (piszę z praktyki). Auto będzie hamować tak jak na fabrycznych.
>
> To może lepiej fabryczne?
> W Beraf są połowę taniej niż w ASO.
>
Owszem, tanio, tylko nie wiadomo czyjej produkcji, czy takie same, jak
oryginały.
Zresztą moje oryginały mają 3 lata i tylko 18tys km przebiegu ale wyglądają
nieciekawie - zaczynają się kruszyć.
Mechanik na przeglądzie w ASO radził wymienić - dlatego szukam opinii, by mieć
w zapasie i nie być zaskoczony przy następnym przeglądzie ceną "oryginalnych
KIA".
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
6. Data: 2011-04-26 20:21:39
Temat: Re: Wybór klocków hamulcowych
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik " Wmak" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ip6vo0$jfs$1@inews.gazeta.pl...
> Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):
>
>> Użytkownik "kurdybanek" <k...@n...plt> napisał w wiadomości
>> news:
>>
>> > Ferodo i TRW to porządny standard, nie powinny stwarzać żadnych
>> > problemów
>> > (piszę z praktyki). Auto będzie hamować tak jak na fabrycznych.
>>
>> To może lepiej fabryczne?
>> W Beraf są połowę taniej niż w ASO.
>>
> Owszem, tanio, tylko nie wiadomo czyjej produkcji, czy takie same, jak
> oryginały.
Zapewniają że to ten sam producent, ale oczywiście ja po koreańsku nie
umiem, więc nie wiem.
W każdym razie nie mam do nich żadnych uwag.
> Zresztą moje oryginały mają 3 lata i tylko 18tys km przebiegu ale
> wyglądają
> nieciekawie - zaczynają się kruszyć.
> Mechanik na przeglądzie w ASO radził wymienić
Wiesz, mi rok temu na przeglądzie chcieli wymieniać tylne klocki.
Ale nie zdecydowałem się, bo musiałbym kupić u nich (w ASO).
W tym roku przed przeglądem kupiłem klocki, ale (już w innym serwisie byłem)
nie zostały wymienione, bo ponoć jeszcze połowa starych jest.
Więc patrz przez palce na takie gadanie.
> - dlatego szukam opinii, by mieć
> w zapasie i nie być zaskoczony przy następnym przeglądzie ceną
> "oryginalnych
> KIA".
Na pewno byś był.
-
7. Data: 2011-04-27 17:05:03
Temat: Re: Wybór klocków hamulcowych
Od: " Wmak" <w...@N...gazeta.pl>
Odzew mizerny, widać ścigantów brak a są tylko kapelusznicy, którym klocki na
120000km wystarczają.....więc więc i tak różnicy w jakości różnych klocków nie
zauważą.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2011-04-28 18:36:18
Temat: Re: Wybór klocków hamulcowych
Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>
W dniu 2011-04-27 17:05, Wmak pisze:
[cut]
Ferodo od Premier w górę (DS Performance, DS2500, DS300) w zależności od
potrzeb.
--
Pozdrawiam,
Maciek