  • 491. Data: 2011-04-29 10:41:28
    Temat: Re: Warzywa znowu są wszędzie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wit" <w...@m...aei.polsl.pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:ipdsdb$k3a$...@n...onet.pl...

    > Zadziwiające jak bardzo motocykliści mają to wszystko w dupie.

    a co ma piernik do wiatraka, to nie motocyklista wykona w tym wypadku
    nerwowe ruchy za kierownicą, tylko kierowca samochodu

  • 492. Data: 2011-04-29 10:42:59
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.04.2011 14:18, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Te zasadę widze stosujesz dość wybiórczo. Czy przejeżdzając pomiędzy
    > samochodami jadącymi/stojącymi w korku równiez zostawiasz po 1 metrze
    > odstępu od samochodu po lewej i prawej stronie ?

    Nie ja źle stosuję zasadę, tylko ty jej nie rozumiesz. Mówiąc w prost -
    kompletnie nie znasz podstawowych przepisów.

    1m to przepisowa minimalna odległość przy wyprzedzaniu _jednośladu_ (lub
    kolumny pieszych). A nie przy wyprzedzaniu _przez_ jednoślad.

    Niech zgadnę - na logice implikacja ciągle ci się myliła z równoważnością?

    [ciach]

    > Skoro skręcasz w lewo, to dlaczego nie zjedziesz do osi jezdni aby mógł
    > Cię ominąć/wyprzedzić po Twojej prawej stronie ?

    Znowu wychodzi z ciebie nieznajomość przepisów. Omijanie ma miejsce,
    kiedy jeden z obiektów jest nieruchomy.

    Była mowa o pojazdach poruszających się, więc byłoby to wyprzedzanie,
    czyli obowiązuje odległość 1m, czyli musisz zjechać na drugi pas. Nie ma
    drugiego pasa? To i tak nie wolno ci wyprzedzać, bo nie będzie 1m.

  • 493. Data: 2011-04-29 10:43:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Bartosz Czerwonka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    et...

    > Proponuję - tym panom motocyklistom, którzy uważają, że jadąc tworzą pas
    > swojej szerokości - się douczyć.
    > Jakbyś nie wiedział, gdzie szukać - art.2 punkt 9.

    specjalnie nie tnę cytatu, dam ci drugą szanse na przeczytanie i zrozumienie
    mojego pytania

  • 494. Data: 2011-04-29 10:44:16
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.04.2011 14:47, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Znam ją i ponawiam powyższe pytanie.

    Ma patrzeć.

  • 495. Data: 2011-04-29 10:44:41
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.04.2011 14:48, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Jeśli to jest dla niego jeden manewr to robi to bezprawnie.

    Podstawa twojego twierdzenia?

  • 496. Data: 2011-04-29 10:45:12
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.04.2011 14:53, Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Mówisz, że sam na siebie doniesie, że bezprawnie wykonywał manewr
    > wyprzedzania?

    Twoje urojenia nie są przepisami.

  • 497. Data: 2011-04-29 10:47:24
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.04.2011 15:31, Arek pisze:

    > Spodziewają się przewidywalnego zachowania, patrzysz w lusterko widzisz
    > motocykl po swojej prawej, trzy samochody za sobą. Patrzysz w lewe, nic
    > nie ma. Włączasz kierunek, bo chcesz wjechać na pas po lewej bo będziesz
    > niedługo skręcał. Wiesz że samochód Cię puszcza bo wyraźnie zwolnił.
    > Skręcasz a tam tam już jest motocyklista który jeszcze chwilę temu był w
    > zupełnie innym miejscu.

    Twój zasięg wzroku to tylko 3 samochody w tył? Czyli jakieś 20m... To
    wiele wyjaśnia - poza jednym: jakim cudem przeszedłeś badanie lekarskie
    na prawko??

  • 498. Data: 2011-04-29 10:48:24
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.04.2011 15:35, Arek pisze:

    > Jeżeli zostawię otwarty samochód z kluczykami w środku to oczywiście, że
    > tak.

    ROTFL

    Czyli złodziej jest niewinny, bo to ty go swoją niedbałością
    sprowokowałeś... ba! zmusiłeś do dokonania kradzieży.

  • 499. Data: 2011-04-29 10:50:22
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    szerszen <s...@t...pl> wrote:
    > a co ma piernik do wiatraka, to nie motocyklista wykona w tym wypadku
    > nerwowe ruchy za kierownicą, tylko kierowca samochodu

    I to pokazuje właśnie wyobraźnię motocyklisty: samochód jedzie po szynach i
    już.

    Nerwowe ruchy kierowcy nie mają tu nic do rzeczy.

    wit

  • 500. Data: 2011-04-29 10:51:49
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Nie wiem z czego tak rżysz, bo kasy z AC za auto po takim numerze
    byś nie dostał chyba u nikogo... na świecie.
    Pewnie zatem z własnej dennej głupoty.

    --
    CB

    Użytkownik "Andrzej Ława" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał w