  • Data: 2009-12-24 19:55:45
    Temat: WD - gwarancja
    Od: ABC <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam dysk WD 80GB z uszkodzonymi sektorami w notebooku. Notebook kupiony
    był używany z tym dyskiem. Po wyjęciu go okazuje się że jest ze stycznia
    2008 roku. Na stronie WD po wpisaniu numeru seryjnego okazuje się że
    jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy można taki
    dysk reklamować jeśli nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Jeśli
    tak to jak załatwić reklamację?