eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetWD - gwarancja › Re: WD - gwarancja
  • Data: 2009-12-24 22:38:41
    Temat: Re: WD - gwarancja
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    vcore pisze:
    > Jeśli od lapa nie masz papierów to będzie kiepsko, nie sądze aby przyjeli dysk do
    naprawy w ramach
    > gwarancji bez jakiegokolwiek dokumentu
    Nie pisz, jak nie wiesz. Jeśli producent deklaruje, że gwarancja
    obowiązuje, to nie ma sprawy - wysyłasz, naprawiają, odsyłają. Problemem
    może być wysyłka, bo o ile np. dyski Seagate odsyła się na adres w
    Polsce, to już z WD nie ma tak dobrze (chociaż może coś się zmieniło -
    trzeba doczytać na stronie). Wysyłka za granicę może być nieopłacalna.
    Gdyby były papiery na dysk, to mógłby skorzystać z pośrednika w postaci
    firmy, która ten dysk sprzedała - skorzystać u nich z gwarancji, czy
    rękojmi i niech się sami martwią gdzie i jak dysk odesłać.

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: