  • Data: 2009-12-25 12:48:28
    Temat: Re: WD - gwarancja
    Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ABC pisze:
    > Mam dysk WD 80GB z uszkodzonymi sektorami w notebooku. Notebook kupiony
    > był używany z tym dyskiem. Po wyjęciu go okazuje się że jest ze stycznia
    > 2008 roku. Na stronie WD po wpisaniu numeru seryjnego okazuje się że
    > jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy można taki
    > dysk reklamować jeśli nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Jeśli
    > tak to jak załatwić reklamację?

    Na stronie gdzie sprawdzasz gwarancję, jest miejsce gdzie wpisujesz
    dlaczego chcesz wymienić ( 30 liter max ).Możesz napisać w jakimkolwiek
    języku.Naciskasz - dalej-.Krok 3 naciskasz - Standard-.Itd, itd.
    Otrzymasz nr RMA i adres w Polsce, gdzie wysłać dysk. Jest również
    dokładny opis jak okleić paczkę tymi nr RMA.Wszystko jest dokładnie
    opisane, ty tylko klikasz i drukujesz.Powodzenia
    Pozdrawiam
    Ps. Ostatni dysk wymieniałem z początkiem grudnia.
    Polski sklep kazał czekać na odpowiedż 14 dni roboczych ( sklep z 1
    miejsca w Polsce :-) ).Nowy dysk z Niemiec dotarł po 10 normalnych
    dniach od daty wysyłki.