  • 1. Data: 2009-12-24 19:55:45
    Temat: WD - gwarancja
    Od: ABC <b...@g...pl>

    Mam dysk WD 80GB z uszkodzonymi sektorami w notebooku. Notebook kupiony
    był używany z tym dyskiem. Po wyjęciu go okazuje się że jest ze stycznia
    2008 roku. Na stronie WD po wpisaniu numeru seryjnego okazuje się że
    jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy można taki
    dysk reklamować jeśli nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Jeśli
    tak to jak załatwić reklamację?

  • 2. Data: 2009-12-24 22:06:03
    Temat: Re: WD - gwarancja
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    ABC pisze:
> [...]
    > jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy można taki
    > dysk reklamować jeśli nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Jeśli

    Jeśli od lapa nie masz papierów to będzie kiepsko, nie sądze aby przyjeli dysk do
    naprawy w ramach
    gwarancji bez jakiegokolwiek dokumentu

  • 3. Data: 2009-12-24 22:38:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    vcore pisze:
    > Jeśli od lapa nie masz papierów to będzie kiepsko, nie sądze aby przyjeli dysk do
    naprawy w ramach
    > gwarancji bez jakiegokolwiek dokumentu
    Nie pisz, jak nie wiesz. Jeśli producent deklaruje, że gwarancja
    obowiązuje, to nie ma sprawy - wysyłasz, naprawiają, odsyłają. Problemem
    może być wysyłka, bo o ile np. dyski Seagate odsyła się na adres w
    Polsce, to już z WD nie ma tak dobrze (chociaż może coś się zmieniło -
    trzeba doczytać na stronie). Wysyłka za granicę może być nieopłacalna.
    Gdyby były papiery na dysk, to mógłby skorzystać z pośrednika w postaci
    firmy, która ten dysk sprzedała - skorzystać u nich z gwarancji, czy
    rękojmi i niech się sami martwią gdzie i jak dysk odesłać.

    Maciek

  • 4. Data: 2009-12-25 12:48:28
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    ABC pisze:
> [...]
    > jest na gwarancji w polsce i w innych krajach europy. Czy można taki
    > dysk reklamować jeśli nie mam żadnych dokumentów że go kupiłem? Jeśli

    Na stronie gdzie sprawdzasz gwarancję, jest miejsce gdzie wpisujesz
    dlaczego chcesz wymienić ( 30 liter max ).Możesz napisać w jakimkolwiek
    języku.Naciskasz - dalej-.Krok 3 naciskasz - Standard-.Itd, itd.
    Otrzymasz nr RMA i adres w Polsce, gdzie wysłać dysk. Jest również
    dokładny opis jak okleić paczkę tymi nr RMA.Wszystko jest dokładnie
    opisane, ty tylko klikasz i drukujesz.Powodzenia
    Pozdrawiam
    Ps. Ostatni dysk wymieniałem z początkiem grudnia.
    Polski sklep kazał czekać na odpowiedż 14 dni roboczych ( sklep z 1
    miejsca w Polsce :-) ).Nowy dysk z Niemiec dotarł po 10 normalnych
    dniach od daty wysyłki.