  • 21. Data: 2010-03-31 06:50:28
    Temat: Re: Vn 800 tabliczka znamionowa
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jarecki [KenLee] napisał(a):
    > *** W tym roku w Szczecinie dalem za grawerke badziewnej pamiatki chrztu

    No wreszcie sie ochrzciles i beda z Ciebie ludzie!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 22. Data: 2010-03-31 08:33:42
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-31, Tytus <t...@g...pl> wrote:

    > A w tem ze dB/rpm ni jak ni ma...ale u mnie moturowcy maja letko wrecz
    > bardzo lekko, wiec luzzz
    U mie jest, ale to jest Kawasaki.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 23. Data: 2010-03-31 10:43:36
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" napisał:

    > No wreszcie sie ochrzciles i beda z Ciebie ludzie!

    *** Czy ja wiem? U nas w Szczecinie ludzi chrzci sie tak jak statki. Butelka
    w dziob.

    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 24. Data: 2010-03-31 10:48:44
    Od: n...@s...com

    On Wed, 31 Mar 2010 12:43:36 +0200, "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>
    wrote:

    >*** Czy ja wiem? U nas w Szczecinie ludzi chrzci sie tak jak statki. Butelka
    >w dziob.

    Dobrze ze nie paprykarzem...

    pozdr
    newrom co tez by chcial nad morzem mieszkac ;)
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 25. Data: 2010-03-31 11:21:56
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik newrom napisał w

    > Dobrze ze nie paprykarzem...

    *** Skonczyl sie. Dawna Centrale Rybna mam 30 metrow za oknem mieszkania.
    Jak lubisz postapokaliptyczno-industrialne klimaty a'la Mad Max, to sluze
    fotka. A paprykarz to tera pewno gdzies w gorach robia. W gorach Tien Szan
    :)

    > newrom co tez by chcial nad morzem mieszkac ;)

    *** Morze tez mam za oknem jakies 80 metrow za centrala. Amil widzial. Samum
    i Piomej tez zreszta, wiec mam swiadkow :)

  • 26. Data: 2010-03-31 11:25:58
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Arni pisze:

    > I kazde odstepstwo od wygladu oryginalnej tabliczki motocykl mi
    > zdyskwalifikuje ale nie przekresla go wpis wykonany _urzedniczą_ ręką ze
    > jest to XL600 typ 650 ? ;)

    Tajest! Bo pióro potężniejsze jest od miecza, znaczy, eeee, numeratora!

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 27. Data: 2010-03-31 11:48:39
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Jarecki [KenLee] napisał(a):

    > *** Morze tez mam za oknem jakies 80 metrow za centrala. Amil widzial. Samum
    > i Piomej tez zreszta, wiec mam swiadkow :)

    Sory, we mnie nie masz swiadka, nie patrzylem przez okno, bylem
    wpatrzony w skarpetki.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 28. Data: 2010-03-31 14:44:05
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    "Jarecki [KenLee]"*** Morze tez mam za oknem jakies 80 metrow za centrala.
    Amil widzial. Samum
    i Piomej tez zreszta, wiec mam swiadkow :)

    O zesz to siem pozmienialo - a to Szczecin przeniosł sie nad morze czy
    odwrotnie???

    Tytus z fabryki

    4988 (20100331) __________

  • 29. Data: 2010-03-31 16:13:57
    Temat: Re: [Pogaducha]Vn 800 tabliczka znamionowa
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Tytus z fabryki" napisał

    > O zesz to siem pozmienialo - a to Szczecin przeniosł sie nad morze czy
    > odwrotnie???

    *** Szczecin od zawsze byl nad morzem. Tylko lokalesi sie w tym nie
    orientowali i nie potrafili przybyszom wskazac drogi do morza.