  • 1. Data: 2010-03-29 11:16:09
    Temat: [waw] elektryk poszukiwany
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    Witam
    Pacjent to honda CBF600N.
    Ze względu na ubezpieczenie AC zamontowałem w motocyklu immobilizer. Problem
    jest taki, że rozładowuje mi akumulator w około 7-10 dni. Odłączanie klemy
    od akumulatora jest upierdliwe i zastanawiam się na zamontowaniem jakiegoś
    "hebla".
    Nie chcę ciąć przewodów od akumulatora a znajomy podpowiedział mi żeby
    zamontować jakiś przełącznik na przekaźniku.
    Szukam jakiegoś fachowca z Warszawy lub okolic który by sobie poradził z tym
    zadaniem.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone

  • 2. Data: 2010-03-29 11:30:44
    Temat: Re: elektryk poszukiwany
    Od: Mad <r...@w...pl>

    http://tinyurl.com/ya88vve

    pozdro
    mad

  • 3. Data: 2010-03-29 11:48:40
    Temat: Re: [waw] elektryk poszukiwany
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-29, marcinu <z...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > Pacjent to honda CBF600N.
    > Ze wzgledu na ubezpieczenie AC zamontowa?em w motocyklu immobilizer. Problem
    > jest taki, ?e roz?adowuje mi akumulator w oko?o 7-10 dni. Od??czanie klemy
    > od akumulatora jest upierdliwe i zastanawiam sie na zamontowaniem jakiego?
    > "hebla".
    > Nie chce ci?ae przewodów od akumulatora a znajomy podpowiedzia? mi ?eby
    > zamontowaae jaki? prze??cznik na przeka 1/4 niku.
    > Szukam jakiego? fachowca z Warszawy lub okolic który by sobie poradzi? z tym
    > zadaniem.

    A co to za wynalazek, ze pobiera tyle pradu? Moze nalezy poszukac w tym
    kierunku dlaczego tak sie dzieje?

    Druga sprawa to taka, ze rozwiazanie z przekaznikiem jest jeszcze gorszym
    rozwiazaniem bo: jezeli immo mialoby byc zalaczane przelacznikiem to jezeli
    chcialbys zostawic moto z wlaczonym immo na postoju to musialbys wlaczyc
    ten przekaznik a ten przekaznik pobiera wiecej pradu niz sam immobilizer.

    No chyba, ze chodzi tutaj o przerzucenie calej instalacji na jeden
    przekaznik ale ja bym sie nie odwazyl, a noz zjebie sie ten przekaznik
    500 km od domu.

    Ale jak juz sie upierasz to po prostu na kablu zasilajacym immobilizer
    zaloz zwykly przelacznik bi-stabilny (wlaczony/wylaczony) - na pewno nie
    pobiera to tyle pradu zeby byl potrzebny przekaznik.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2010-03-29 12:58:29
    Od: "marcinu" <z...@o...pl>

    > A co to za wynalazek, ze pobiera tyle pradu? Moze nalezy poszukac w tym
    > kierunku dlaczego tak sie dzieje?

    Mam zainstalowane to:

    http://www.corral.pl/immobilisery/motoblok_12v-motob
    lok-12v.html

    Prądu pewnie dużo nie ciągnie ale aku małe, tylko 7 ah.

    > Ale jak juz sie upierasz to po prostu na kablu zasilajacym immobilizer
    > zaloz zwykly przelacznik bi-stabilny (wlaczony/wylaczony) - na pewno nie
    > pobiera to tyle pradu zeby byl potrzebny przekaznik.

    Jest to jakiś pomysł. Pogadam z gościem który mi to montował.

    Marcin/CBF600N
    Wawa-Bielany zone