  • 1. Data: 2010-03-30 07:34:06
    Temat: ile ma kolanko?
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    temperatury? rozgrzane kolanko. Moturowe kolanko. Przecietnego
    motocykla. +- 100 stopni. Celcjusza. Cos jeszcze mam doprezycowac?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    motonita tramwajowy

  • 2. Data: 2010-03-30 07:39:50
    Temat: Re: ile ma kolanko?
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-30, Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:
    > temperatury? rozgrzane kolanko. Moturowe kolanko. Przecietnego
    > motocykla. +- 100 stopni. Celcjusza. Cos jeszcze mam doprezycowac?

    Temperatura na dworze/polu, predkosc pojazdu, obroty, sklad mieszanki
    w proporcji powietrze/paliwo.

    A tak na serio to z tego co kojarze jest to cos w okolicach 800 st C.

    Po co Ci to?
    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-03-30 08:02:00
    Od: n...@s...com

    On Tue, 30 Mar 2010 07:39:50 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:

    >Temperatura na dworze/polu, predkosc pojazdu, obroty, sklad mieszanki
    >w proporcji powietrze/paliwo.

    blablabla

    >A tak na serio to z tego co kojarze jest to cos w okolicach 800 st C.

    Przeregul se tego pascia, albo zmien termometr ;)

    >Po co Ci to?

    Musi policzyc ile sie ma smazyc kotlet.

    pozdr
    newrom
    PS. http://www.technique.pl/51/tab1.jpg
    PPS. http://www.technique.pl/51/tab2.jpg
    PPPS. http://www.technique.pl/index.php?p=51
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 4. Data: 2010-03-30 08:56:35
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Przeregul se tego pascia, albo zmien termometr ;)

    Qrde, na postoju potrafi być czerwonawe, to musi być ciepłe :-)

    b.

  • 5. Data: 2010-03-30 09:36:04
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    > Użytkownik <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Qrde, na postoju potrafi być czerwonawe, to musi być ciepłe :-)
    stawiam na pincet z groszeem
    jak by miało łosiemset to by siem normalnie na czerwono-pomarańczowo
    swieciło
    huck

  • 6. Data: 2010-03-30 10:33:47
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-03-30 09:39, AZ pisze:

    > A tak na serio to z tego co kojarze jest to cos w okolicach 800 st C.

    Moje przy glowicy ma ok 100 st, nizej ma 90 , a pozniej zbiega sie w
    jedno z pozostalymi trzema ;-)

    Michał V-R
    gg 9409047

    -------------------------------------
    żyje się raz, potem się tylko straszy
    -------------------------------------

  • 7. Data: 2010-04-03 07:16:31
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    huck pisze:

    > stawiam na pincet z groszeem
    > jak by miało łosiemset to by siem normalnie na czerwono-pomarańczowo
    > swieciło

    Na wisniowo mnie sie w WSK swiecilo kiedys, gdym przebijal sie przez
    teren. Wiec te 700 z plusem moglo miec.
    Ale to byl wypadek szczegolny. Normalnie gdzies kolo 400-500stC chyba
    mialo, bo jakzem pierwszy raz sobie kolankiem po lydce przejechal, to...
    Oj! To byl moment! ;)

    --
    pozdrrrowienia i... do zobaczenia na szlaku :)

  • 8. Data: 2010-04-03 09:09:55
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "zbigi" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ale to byl wypadek szczegolny. Normalnie gdzies kolo 400-500stC
    > chyba mialo, bo jakzem pierwszy raz sobie kolankiem po lydce

    "Blizny znaczą pamięć cierpień"
    Jak powiedzieli w słynnym, olejowym, odcinku nieodżałowanej "Sondy".

    --
    Jasio
    vx etz