  • 11. Data: 2010-03-30 19:59:56
    Temat: Re: Vn 800 tabliczka znamionowa
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-30 21:14, Kuczu pisze:

    > Poka przepisa. Bo mi sie wydaje ze jednak tabliczka znamionowa pojazdu
    > jest ciagle obowiazujaca. I jest na niej cos wiecej niz VIN.

    No to sam sobie odpowiem:

    http://www.infosamochody.pl/print,id_m-40

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 12. Data: 2010-03-30 20:23:30
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    No to sam sobie odpowiem:

    Brawo dla Tego pana...

    cieszy ze niektorzy nie zadowalaja sie debilnym

    "Z tego co wiem to od ktoregos tam roku nie ma obowiazku posiadania
    tabliczki."
    czy tez :

    "Zmień stację.
    Masz na ramie wybity numer i to pałom wystarcza. Mają nasrane by jeszcze
    szukać na motocyklu jakiejś tabliczki. W stanach często to są only naklejki,
    które
    mają prawo się odkleić"

    Ale kiedy jednemu dziecku neostrady z drugim dzieciem onetu sie cos wydaje -
    to nie znaczy ze jest to prawda co wiecej mozna przypuszczac ze jest to
    ewidentna nieprawda.

    Co ciekawe wlasnie w USA wymagane jest znacznie wiecej informacji na TZ niz
    w EU bo n.p. wszelkie dane potrzebne na kontroli emisji. A jak sie niektorym
    nie podoba obowiazek posiadania to slyszalem ze na Madagaskarze nie ma nawet
    obowiazku rejestracji pojazdu.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 13. Data: 2010-03-30 20:30:37
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-03-30 21:59, Kuczu pisze:

    > No to sam sobie odpowiem:
    >
    > http://www.infosamochody.pl/print,id_m-40

    nie wiem jaki jest stan faktyczny ale słowo "ciągle" i data produkcji
    owej strony nie bardzo współgrają.
    Swoją drogą bardzo chetnie taką "niezastepczą" tabliczke bym sobie
    sprawił tylko nie wiem jak wyglada oryginał.
    takie cos wypatrzyłem:
    http://cgi.ebay.pl/Honda-Monkey-Dax-Typenschild-Hond
    a-Japan_W0QQitemZ390163636098QQcmdZViewItemQQptZMoto
    rrad_Kraftradteile?hash=item5ad7909f82
    ale pisza ze to do monkeya. inne sa juz czesciowo wybite a z tej serii
    co do VN znalazles hondy akurat nie ma :(
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 14. Data: 2010-03-30 20:45:50
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Arni"
    Swoją drogą bardzo chetnie taką "niezastepczą" tabliczke bym sobie
    sprawił tylko nie wiem jak wyglada oryginał. takie cos wypatrzyłem:

    Nie chcialbym Cie martwic ale ustawa dosc wyraznie okresla wyglad TZ oraz
    ZTZ i to zarowno tej nitowanej jak i tej naklejanej...
    I nie jest ten opis podobny do tego obrazka :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 15. Data: 2010-03-30 20:59:44
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-30 22:45, Tytus pisze:

    > Nie chcialbym Cie martwic ale ustawa dosc wyraznie okresla wyglad TZ
    > oraz ZTZ i to zarowno tej nitowanej jak i tej naklejanej...
    > I nie jest ten opis podobny do tego obrazka :)

    afczym nie przypomina ? Jesli do Ciebie na stacje przyjedzie gosc z
    moturem na ktorym jest oryginalna fabryczna tabliczka z nazwa
    producenta, modelem i prawidlowym numerem ramy to wygonisz ? Bo te
    tablicki to sie przez lata mocno zmienialy. Teraz standard to vin, DMC i
    halas.

  • 16. Data: 2010-03-30 21:00:23
    Od: Arni <n...@s...org>

> [...]
    > oraz ZTZ i to zarowno tej nitowanej jak i tej naklejanej...
    > I nie jest ten opis podobny do tego obrazka :)

    ustawa pokazuje wzór tabliczki znamionowej motocykla z rynku
    zagranicznego z 1984 roku? no tego sie po naszych ustawodawcach nie
    spodziewałem.
    I kazde odstepstwo od wygladu oryginalnej tabliczki motocykl mi
    zdyskwalifikuje ale nie przekresla go wpis wykonany _urzedniczą_ ręką ze
    jest to XL600 typ 650 ? ;)

  • 17. Data: 2010-03-31 05:17:50
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Kuczu"
> [...]
    > modelem i prawidlowym numerem ramy to wygonisz ? Bo te tablicki to sie
    > przez lata mocno zmienialy. Teraz standard to vin, DMC i halas.

    A w tem ze dB/rpm ni jak ni ma...ale u mnie moturowcy maja letko wrecz
    bardzo lekko, wiec luzzz
    BTW VIN w moturze to od 2004 - wczesniej nr ramy (pisze o ustawowych
    obowiazkach)

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 18. Data: 2010-03-31 05:21:17
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    ***"Arni"
    ustawa pokazuje wzór tabliczki znamionowej motocykla z rynku
    zagranicznego z 1984 roku? no tego sie po naszych ustawodawcach nie
    spodziewałem.

    Ustawa mowi co ma byc...ja tez sie wielu rzeczy po ustawodawcach nie
    spodziewalem...

    ***I kazde odstepstwo od wygladu oryginalnej tabliczki motocykl mi
    zdyskwalifikuje ale nie przekresla go wpis wykonany _urzedniczą_ ręką ze
    jest to XL600 typ 650 ? ;)

    Sam byt juz go dyskwalifikuje a co dopiero wyglad odbiegajacy...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 19. Data: 2010-03-31 06:08:28
    Od: Arni <n...@s...org>

    W dniu 2010-03-31 07:21, Tytus pisze:
> [...]
    > spodziewałem.
    >
    > Ustawa mowi co ma byc...ja tez sie wielu rzeczy po ustawodawcach nie

    ale mnie gila co nowa ustawa mysli o tabliczkach, mam (a raczej bede
    mial) taką jak producent przewidzial 25 lat temu i ustawa moze mnie skoczyc

> [...]
    > jest to XL600 typ 650 ? ;)
    >
    > Sam byt juz go dyskwalifikuje a co dopiero wyglad odbiegajacy...

    wyglad motocykla nie, tylko zawartosc dowodu rejestracyjnego.

  • 20. Data: 2010-03-31 06:36:39
    Od: "grzech" <z...@w...pl>

    > Mozna tez gdzieniegdzie jezdzic bez kasku, zarejestrowac moto bez
    > kierunkowskazow, klaksonu i roznych takich co jednak nie oznacza ze w
    > Europie tez ma tak byc.

    Zacznijmy od najzwyklejszych "europejskich" uprawnień, których w ostatnim
    tygodniu
    na 10 zatrzymanych miało 3ech (słownietrzyosoby).
    Gaśnicę w aucie też można sprawdzać;)

    gdzech
    vl800