  • 1. Data: 2010-03-29 22:15:22
    Temat: [Allegro] Znajdź 5 różnic
    Od: AZ <a...@g...com>

    Odkąd mam zygzaka to regularnie męczę Allegro ale to co dziś
    zauważyłem... muszę się z wami podzielić.

    Konkurs pt. "Znajdź 5 różnic":
    1. Oryginał <http://www.famdie.de/zzr05.jpg>
    2. Allegro: <http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/
    979/14/94/979149403_2>

    No i chyba to oczywiste, że "stan bdb".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 2. Data: 2010-03-29 22:29:57
    Temat: Re: [Allegro] Znajdź 5 różnic
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    .googlegroups.com...

    > 2. Allegro: <http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/
    > 979/14/94/979149403_2>
    > No i chyba to oczywiste, że "stan bdb".

    Coś skiepściłeś z tym linkiem.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 3. Data: 2010-03-29 22:35:20
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Złamał mu się ;)
    albo http://skocz.pl/riqbfiq

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 4. Data: 2010-03-29 22:49:14
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    .googlegroups.com...
    > Odkąd mam zygzaka to regularnie męczę Allegro ale to co dziś
    > zauważyłem... muszę się z wami podzielić.
> [...]

    Dobra późno jest i wogóle ale hmm w czym problem? Skąd pewność ze chodzi o
    ten sam motocykl? O o ile o to chodzi... ;)
    Różnice?
    Inna szyba
    Inny przebieg
    Inny kolor
    Inny stan paliwa
    Inny breloczek przy kluczu
    otarcie na dekielku pompy sprzęgła i zegarach

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 5. Data: 2010-03-30 05:35:13
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    pewnie chodzi mu o to ze stan plastikow, nieoryginalna sazybka i lewy
    przebieg swiadcza o stanie dst moze db

  • 6. Data: 2010-03-30 07:25:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-30, duddits <d...@b...com> wrote:

    > Chyba nie chwytam zależności, mógłbyś naświetlić? :)

    Ogladam sobie z ciekawosci to co sie pojawia a noz pojawi
    sie cos co moze mi sie przydac ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2010-03-30 07:28:30
    Od: duddits <d...@b...com>

    W dniu 2010-03-30 00:15, AZ pisze:
    > Odkąd mam zygzaka to regularnie męczę Allegro

    Chyba nie chwytam zależności, mógłbyś naświetlić? :)

    --
    duddits

  • 8. Data: 2010-03-30 10:52:54
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    .googlegroups.com...

    > Konkurs pt. "Znajdź 5 różnic":
    > 1. Oryginał <http://www.famdie.de/zzr05.jpg>
    > 2. Allegro: <http://img10.allegroimg.pl/photos/oryginal/
    > 979/14/94/979149403_2>

    Ja nie wiem. Poddaje się.
    Pytanie pomocnicze - czy jest to _ten_ sam motocykl? [sztuka, nie
    model]

    Albo, wiesz co, od razu podaj te 5różnic.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 9. Data: 2010-03-30 10:53:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-03-30, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    > Ja nie wiem. Poddaje się.
    > Pytanie pomocnicze - czy jest to _ten_ sam motocykl? [sztuka, nie
    > model]

    Model. Zle sie wyrazilem.
    > Albo, wiesz co, od razu podaj te 5różnic.

    Szyba, brak wypelnienia pod szyba wiec widac flaki pod czasza,
    akcesoryjne lusterka, dziwne sruby do wypelnien, wystajace lewe
    wypelnienie ponad owiewke. Ogolnie wyglada na niezla rzezbe...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-03-30 13:23:28
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 17:08:50 +0300, Jasio <b...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Więc jakieś tam śrubki, rysy na zbiorniczkach itp. to wiesz, drobiazgi.
    > I żeby nie było - to nie w PL. Czyli sprzedający na całym świecie są
    > tacy sami.
    > "Nie wiem, nie orientuję się, nie znam się" to najczęstsza taktyka.

    Ano. http://www.clarity.net/~adam/buying-bike.html to nie jest poradnik
    napisany przez Polaka dla Polaków, a mimo tego wszystko co tam pisze jak
    najbardziej ma zasotsowanie również i u nas.

    Kupowanie używanych samochodów i motocykli na całym świecie to niezły
    sposób żeby się naciąć, w Polsce na przykład nie mamy dokładnego
    odpowiednika słowa "lemon". ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650