  • 1. Data: 2010-03-30 15:55:24
    Temat: sprzedam GSXR1000K5
    Od: "Tomek K." <t...@p...fm>

    Sprzedam Suzuki GSXR1000 rocznik 2005, pierwsza rejestracja marzec 2006.

    Przebieg 42 700 km. W bardzo dobrym stanie. Gotowy do sezonu w 100% (nowe
    opony przod i tyl), nowe zebatki i lancuch (DIDa), nowy olej i fitr oleju i
    powietrza. Po przegladzie. Do wymiany sa jedynie klocki hamulcowe z przodu.
    Motocykl kupiony w salonie (Profi Lodz). Regularnie serwisowany w najlepszym
    serwisie w Polsce - Profi Lodz. Pelna dokumentacja. Wydech
    yoshimura+fabryczny, zainstalowane rowniez crashpady yoshimury. Motocykl
    niekatowany. Normalnie uzywany. Cena 24 900 zl (do negocjacji). Na prm
    sprzedalem swoje 2 poprzednie motocykle (XJ600S i CBR600F4i) - ich
    wlasciciele moga zaswiadczyc, ze o swoje motocykle dbam i nie katuje -
    zreszta 3/4 prm mnie zna i tez to moze potwierdzic. Fotki motocykla sa na
    mojej stronie: www.tk3city.net

    Jesli szukasz motocykla uzywanego, ale z bezpiecznej reki to to jest
    ogloszenie dla Ciebie!!!

    Motocyklem tym bylem na Nordkappie i w Maroku, a wiec przebiegi
    autostradowe, bezpieczne.

    Kontakt mailowy: t...@p...fm

    Pozdrawiam,

    Tomek K. (3city)

  • 2. Data: 2010-03-30 19:46:53
    Temat: Re: sprzedam GSXR1000K5
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    Tomek K. pisze:
    > Sprzedam Suzuki GSXR1000 rocznik 2005, pierwsza rejestracja marzec 2006.
    [cut]

    I co dalej? ciezkie enduro? gixer k10? jakie przemyslenia?

    --
    pozdr
    Rogal

  • 3. Data: 2010-03-30 20:31:53
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-03-30 21:46, Grzegorz Rogala pisze:
    > [cut]
    >
    > I co dalej?

    Ja nie wiem co Tomek planuje, ale zawsze sie dziwie ze "musi" byc cos
    dalej... ?

    --
    pozdr
    pj

  • 4. Data: 2010-03-30 20:39:37
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Tue, 30 Mar 2010 23:31:53 +0300, (pj) <j...@g...com> wrote:

    [...]
    > Ja nie wiem co Tomek planuje, ale zawsze sie dziwie ze "musi" byc cos
    > dalej... ?

    Bo to ciężkie uzależnienie i trudno odstawić, może czasem jak się
    spłodzi potomstwo to zdrowy rozsądek rozbłyśnie najwyżej, ale to też
    nie zawsze ;-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 5. Data: 2010-03-30 20:42:19
    Od: Grzegorz Rogala <a...@g...pl>

    (pj) pisze:

    > Ja nie wiem co Tomek planuje, ale zawsze sie dziwie ze "musi" byc cos
    > dalej... ?
    A co? Tomek sie przesiada z gixera na Octavie kombi "w dizlu" ?
    wydawamiesie ze jak ktos ma korbe a rzeczony Tomek raczej ma skoro latal
    gixerem po Maroku ;) to chyba jednak musi byc cos dalej :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 6. Data: 2010-03-31 08:05:34
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 30 Mar, 17:55, "Tomek K." <t...@p...fm> wrote:
    > Sprzedam Suzuki GSXR1000 rocznik 2005, pierwsza rejestracja marzec 2006.

    nono... tez jestem ciekaw kolejnego odcinka :)

    > wlasciciele moga zaswiadczyc, ze o swoje motocykle dbam i nie katuje -
    > zreszta 3/4 prm mnie zna i tez to moze potwierdzic. Fotki motocykla sa na

    ...Tomku, nie zaryzykowalbym takiego stwierdzenia ;D 3/4 prm, to
    zaczelo pisac po Twoim ostatnim aktywnym pojawieniu sie tu - moim
    zreszta tez ;D
    malo kto nas pamieta, naprawde - moze taki Rogal czy PJ, KJ, Jacot i
    pare innych dinozaurow ;)....

    Pozdrawiam :)
    Tomek
    [stopka ciagle tylko w realu ;) ]

  • 7. Data: 2010-03-31 08:29:02
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    zuzka600f pisze:

> [...]
    > zreszta tez ;D
    > malo kto nas pamieta, naprawde - moze taki Rogal czy PJ, KJ, Jacot i

    no już bez przesady. dla mnie większym szokiem będzie powrót flagowego
    męczycieka bombowców B12.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 8. Data: 2010-03-31 08:39:53
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 31 Mar, 10:29, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > no już bez przesady. dla mnie większym szokiem będzie powrót flagowego
    > męczycieka bombowców B12.

    Ktorego masz na mysli? Bo paru sie tu przez lata przewinelo ;)

    Pozdrawiam :)
    Tomek

  • 9. Data: 2010-03-31 08:51:10
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    zuzka600f pisze:

    > Ktorego masz na mysli? Bo paru sie tu przez lata przewinelo ;)

    andrzeja rosę, a którz był bardziej flagowy?

  • 10. Data: 2010-03-31 09:01:07
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

    On 31 Mar, 10:51, gildor <g...@N...gazeta.pl> wrote:

    > andrzeja ros , a kt rz by bardziej flagowy?

    Fakt, ale np. specem od GS'a i pochodnych był też tutaj Adam Medyna, a
    ostatnio wielkim fanem stał się Zby_hon i jeszcze pare osob :)
    Przypomnij mi - dysputy o streetfighterach na bazie bandyty i spor o
    wyzszosci technicznej Suzi nad Honda z Damianem, to Andrzej toczyl?
    Pamiec juz nie ta, cholercia ;)

    Pozdrawiam :)
    Tomek