  • 1. Data: 2010-03-29 12:04:03
    Temat: wyciszenie tłumików
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    cze dzieciaczki

    Nowym nabytkiem się ciesze ale mojej radości nie podzielają
    współużytkownicy dróg.
    Decybeli mam sporo za dużo i nawet jak na mnie jest za głośno

    Szukając pomysłu jak wyciszyć puste Vance&Hines w mojej VT100
    znalazlem na allegro cos takiego :

    http://moto.allegro.pl/item967312649_wyciszenia_tlum
    ikow_cobra_vance_hines.html

    Myślicie, że to dobry pomysł?

    Bardzo proszę o jakieś wskazówki. Może ktoś z Was zna kogoś kto zna
    kogoś....
    kto wycisza wydech jakoś sensownie.
    Nie chce mieć ultra silencera ale też i nie za głośny motocykl.

    pozdrovki
    fiodor VT1100ACE

  • 2. Data: 2010-03-29 13:23:17
    Temat: Re: wyciszenie tłumików
    Od: Magic <m...@w...pl>

    fiodor pisze:

    > Szukając pomysłu jak wyciszyć puste Vance&Hines w mojej VT100
> [...]

    No o czymś takim mówiłem, ale jak to działa to doświadczenia żadnego nie
    mam. Tzn wiem jak to wygląda i działa, ale na ile krytyczny jest dobór
    długości, średnicy perforacji etc to już nie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2010-03-29 15:07:19
    Od: Glub <g...@g...com>

    fiodor <p...@w...pl> wrote:
    > cze dzieciaczki
    >
    > Nowym nabytkiem się ciesze ale mojej radości nie podzielają
    > współużytkownicy dróg.
    > Decybeli mam sporo za dużo i nawet jak na mnie jest za głośno

    Mam identycznie, zdecydowanie za głośno, jestem ogłiszony.

> [...]
    > kogoś.... kto wycisza wydech jakoś sensownie.
    > Nie chce mieć ultra silencera ale też i nie za głośny motocykl.

    Mi poradzono vega tuning serwis. Zamierzam się wybrać.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 4. Data: 2010-03-29 18:59:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-29 14:04, fiodor pisze:

    > Szukając pomysłu jak wyciszyć puste Vance&Hines w mojej VT100
> [...]

    V&H oferuje wlasne oryginalne wklady tlumikow wiec po co kupowac jakies
    rzezby ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-03-29 19:20:15
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-29 20:59, Kuczu pisze:

    > V&H oferuje wlasne oryginalne wklady tlumikow wiec po co kupowac jakies
    > rzezby ?

    http://i16.ebayimg.com/03/i/000/7e/01/8fbd_1.JPG

    Teraz porownaj je z ta rzezba z Allegro.

  • 6. Data: 2010-03-30 10:10:16
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    Kontaktowałem się z V&H i niestety do mojego modelu wydechu nie
    przewidują wkładów wyciszających.

    Muszę w takim razie zastosować coś innego tylko jak dobrać ten
    element?

    fiodor

  • 7. Data: 2010-03-30 11:35:48
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    Na dodatek Pan z V&H Polska odpowiedział jeszcze tu cytat :

    "niestety nie ma sposobu na wyciszenie tego układu, który został
    zaprojektowany na rynek USA, gdzie nie ma homologacji układów
    wydechowych,
    jakakolwiek ingerencja w ten wydech zakończy się jego uszkodzeniem"

    to wyraźnie poprawiło mi nastój.

    Czy naprawdę wkręcenie elementu wyciszającego zniszczy mi wydech?

    fiodor

  • 8. Data: 2010-03-30 21:07:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-30 12:10, fiodor pisze:
    > Kontaktowałem się z V&H i niestety do mojego modelu wydechu nie
    > przewidują wkładów wyciszających.
    >
    > Muszę w takim razie zastosować coś innego tylko jak dobrać ten
    > element?

    Zmierzyc srednice wewnetrzna tlumika i ewentualnie wywiercic otworek na
    srubke ?

  • 9. Data: 2010-03-31 07:50:07
    Od: fiodor <p...@w...pl>

    Ale jak Magic pisał:
    - jaka długość elementu?
    - jakiej srednicy dziurki w perforacji rury i ile ich ?
    Pewnie to wszystko ma znaczenie

  • 10. Data: 2010-03-31 09:26:52
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-03-31 09:50, fiodor pisze:
    > Ale jak Magic pisał:
    > - jaka długość elementu?
    > - jakiej srednicy dziurki w perforacji rury i ile ich ?
    > Pewnie to wszystko ma znaczenie

    wyraznie lubisz sobie komplikowac zycie. Juz Ci napisalem ze to z
    Allegro to badziew ale wyraznie nie dociera. Oryginalne wklady tlumiace
    sa skonstruowane calkiem inaczej. Dlatego wyslalem linka do aukcji z
    oryginalami.