  • 21. Data: 2011-03-10 13:27:27
    Temat: Re: Videorejestratory
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    news:ilafrd$bpe$1@news.onet.pl...

    > Skrzynia, przełożenie, koła lub Cx.

    OIDP skrzynia.

    --
    Axel

  • 22. Data: 2011-03-10 14:03:56
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Tyle że realny błąd przy takich prędkościach to raczej 10% niż 10 km/h.
    > ;-)

    We wszystkich sprawdzonych przeze mnie z GPS samochodach blad nie przekracza
    6-8 km/h. A napisalem, ze powyzej 10km/h - nie pisalem o ile. Szczytowym
    przypadkiem byla poprzednia Vectra z silnikiem 1.8 i Vmx w/g fabryki 203
    km/h, ktora rozpedzilem w Niemczech do licznikowych 230km/h i nie byla to
    jeszcze "podloga"...

    --
    Axel

  • 23. Data: 2011-03-10 14:11:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > We wszystkich sprawdzonych przeze mnie z GPS samochodach blad nie
    > przekracza 6-8 km/h.

    Przy jakich prędkościach?

> [...]
    > km/h, ktora rozpedzilem w Niemczech do licznikowych 230km/h i nie byla to

    A wg GPS ile?
    190? ;-)

  • 24. Data: 2011-03-10 18:26:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Mar 2011 13:27:27 +0100, Axel wrote:
    >OIDP skrzynia.

    Dzial marketingu :-)

    Bo niby czemu mieliby zle dobrac skrzynie do lanosa ?

    J.

  • 25. Data: 2011-03-10 21:08:01
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-09 23:52, Cavallino pisze:

    > O licznkowe Vmax nie chodzi.
    > Z innym problem jest już dość poważny zazwyczaj, o ile nie ma dużej górki.

    Sam osobiście siedziałem w autku które ma Vmax 160, a jechaliśmy 178
    według licznika i 173 według GPSa. A nie był to kres jego możliwości, bo
    na pokładzie były 3 osoby, w tym jedna 110 kilo i kupa bagażu - razem
    jakieś 300 kilo - przy wadze autka 950.

    Shrek.

  • 26. Data: 2011-03-10 21:32:03
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-10 21:08, Shrek pisze:

> [...]
    > według licznika i 173 według GPSa. A nie był to kres jego możliwości, bo
    > na pokładzie były 3 osoby, w tym jedna 110 kilo i kupa bagażu - razem

    Srajczento 900ccm potrafiło zamknąć szafę :) ile to w.g gpsa to nie
    wiem, bo wtedy jeszcze nie używałem :D

    Pozdrawiam !

  • 27. Data: 2011-03-10 21:40:27
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-10 21:32, Czarek Daniluk pisze:

    > Srajczento 900ccm potrafiło zamknąć szafę :) ile to w.g gpsa to nie
    > wiem, bo wtedy jeszcze nie używałem :D

    A ile to ma na szafie?

    Shrek.

  • 28. Data: 2011-03-11 07:46:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-10 14:11, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > A napisalem, ze powyzej 10km/h - nie pisalem o ile. Szczytowym
    >
    > A wg GPS ile?
    > 190? ;-)

    Vectra na nominalnych kołach zawyża o około 5% (niecałe) - przynajmniej
    moja :).

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 29. Data: 2011-03-11 10:53:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2011-03-10 14:11, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Vectra na nominalnych kołach zawyża o około 5% (niecałe) - przynajmniej
    > moja :).

    Przy 230 też?
    Zresztą to są właśnie okolice tego Vmax, nie?

    BTW: Ja Punciakiem też kiedyś 230 pojechałem, tez miał max na 205.

  • 30. Data: 2011-03-11 12:22:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-11 10:53, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Przy 230 też?
    > Zresztą to są właśnie okolice tego Vmax, nie?

    Moja ma vmax 195 km/h. Najszybciej jechałem 210 licznikowo na autobahnie
    - GPS pokazywał 200/199. Było lekko z górki (naprawdę lekko :) ).

    > BTW: Ja Punciakiem też kiedyś 230 pojechałem, tez miał max na 205.

    Ja Astrą F 1.6 16v 215 :) - vmax 185 OIDP.