  • 1. Data: 2011-03-09 11:15:33
    Temat: Videorejestratory
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news/policjanci-mierza-predkosc-swoja-a-nie-scig
    anego,1606508
    nie widzę żeby było a artykuł z wczoraj
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2011-03-09 12:54:26
    Temat: Re: Videorejestratory
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news/policjanci-mierza-predkosc-swoja-a-nie-scig
    anego,1606508
    > nie widzę żeby było a artykuł z wczoraj

    Na grupie już o tym wiadomo od lat gdzieś 8.
    Niemniej takie zawyżanie prędkości jest ciekawe, a pewnie i nagminne.

  • 3. Data: 2011-03-09 14:24:26
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2011 12:54:26 +0100, Cavallino wrote:
    two/news/policjanci-mierza-predkosc-swoja-a-nie-scig
    anego,1606508

    >Na grupie już o tym wiadomo od lat gdzieś 8.
    >Niemniej takie zawyżanie prędkości jest ciekawe, a pewnie i nagminne.

    troche powatpiewam. Panowie sa szkoleni zeby trzymac w stalej
    odleglosci, nagranie to potwierdza.
    Oczywiscie jest to trudne i czesto bedzie jakis drobny blad, tylko co
    z tego - przecietny pirat i tak zaplaci tysiac :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-03-09 14:30:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    two/news/policjanci-mierza-predkosc-swoja-a-nie-scig
    anego,1606508

    > troche powatpiewam. Panowie sa szkoleni zeby trzymac w stalej
    > odleglosci, nagranie to potwierdza.

    Ale to nie jest "stała odległość" tylko "mniej więcej stała odległość".
    Naprawdę stała to by była gdyby byli na lince holowani.

  • 5. Data: 2011-03-09 17:11:43
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/bezpieczens
    two/news/policjanci-mierza-predkosc-swoja-a-nie-scig
    anego,1606508

    Co za problem dodać dalmierz laserowy mierzący odległość w czasie
    rzeczywistym i naprawdę DOKŁADNIE wyznaczać prędkość?

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 6. Data: 2011-03-09 17:29:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 09 Mar 2011 17:11:43 +0100 osobnik zwany Adam 'Adak'
    Kępiński wystukał:

    taki, że trzeba to zrobić

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 7. Data: 2011-03-09 18:23:51
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > taki, że trzeba to zrobić

    No tak.
    W Czechach czy na Słowacji, zabawki mierzą także prękość pojazdu na
    przeciwległym pasie - u nas widzę że jest takich kilka, a cała reszta to
    jedno wielkie przybliżenie...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 8. Data: 2011-03-09 19:03:23
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 09 Mar 2011 18:23:51 +0100, Adam 'Adak' Kępiński wrote:
    >No tak.
    >W Czechach czy na Słowacji, zabawki mierzą także prękość pojazdu na
    >przeciwległym pasie - u nas widzę że jest takich kilka, a cała reszta to
    >jedno wielkie przybliżenie...

    Nie narzekaj, nie narzekaj, bo te nowe alfy bedziesz przeklinal :-)

    J.

  • 9. Data: 2011-03-09 19:34:15
    Od: Gabriel'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-09 14:30, Cavallino pisze:
    two/news/policjanci-mierza-predkosc-swoja-a-nie-scig
    anego,1606508

    > Ale to nie jest "stała odległość" tylko "mniej więcej stała odległość".
    > Naprawdę stała to by była gdyby byli na lince holowani.
    Jedynie sztywny hol daje 100% pewność :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2011-03-09 19:37:51
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    J.F. wrote:

    > troche powatpiewam. Panowie sa szkoleni zeby trzymac w stalej
    > odleglosci, nagranie to potwierdza.
    > Oczywiscie jest to trudne i czesto bedzie jakis drobny blad, tylko co
    > z tego - przecietny pirat i tak zaplaci tysiac :-)

    Szkoleni, tresowani, wharever - jak dzis pamietam odcinek 'uwaga pirat'
    gdzie zmierzyli gosciowi w range roverze wiecej, niz vmax wynikajacy z
    danych producenta.

    A pomiar zawyzony o 11km/h to w szczeglonym przypadku 2 kratki dalej w
    taryfikatorze.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl