  • 41. Data: 2011-03-12 21:10:01
    Temat: Re: Videorejestratory
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 12 Mar 2011 19:50:31 +0100, Krzysiek Kielczewski wrote:

    >Na przyspieszenie to nawet spore. Ale na vmax praktycznie żadne: tyle co
    >łożyska stawiają większy opór pod zwiększonym naciskiem. Czyli
    >praktycznie żadnego wpływu nie ma.

    Bardziej bym podejrzewal opony, ze one stawiaja wiekszy opor.

    J.

  • 42. Data: 2011-03-13 08:27:25
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-12, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Bardziej bym podejrzewal opony, ze one stawiaja wiekszy opor.

    Racja.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 43. Data: 2011-03-13 21:09:40
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > A zmieniałeś ciśnienie opon zgodnie z zaleceniami producenta?

    Owszem, zawsze przy wiekszym obciazeniu dopompowuje opony.

    --
    Axel

  • 44. Data: 2011-03-13 23:00:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-13, Axel <a...@o...niespamuj.pl> wrote:

    > Owszem, zawsze przy wiekszym obciazeniu dopompowuje opony.

    Dziwne, że zanotowałeś różnicę aż pięciu procent. Oczywiście wierzę, ale
    dziwić się mogę, nie?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 45. Data: 2011-03-14 10:06:35
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    ho.pl...

    > Dziwne, że zanotowałeś różnicę aż pięciu procent. Oczywiście wierzę, ale
    > dziwić się mogę, nie?

    Pewnie, ze mozesz :-) Sam sie zdziwilem...
    Pewnym wyjasnieniem moze byc to, ze ta obwodnica jest lukowata i, w czasach
    kiedy Nubira byla nowa, byla dosyc krotka. Na dlugiej prostej (takiej jak
    teraz wyglada droga z Radzymina do Wyszkowa) moze by sie i bardziej
    rozpedzila...

    --
    Axel

  • 46. Data: 2011-03-14 15:08:17
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-12 16:34, J.F. pisze:

    > Ale po co dobierac skrzynie taka zeby auto nie osiagalo predkosci na
    > ktora silnik pozwala ? Co to - rajdowka ma byc ?

    Np. żeby miała najwygodniejszy zakres obrotów w typowym przedziale prędkości?
    Albo może żeby wykorzystać jednakowe częśći do kilku modeli?
    Osiąganie teoretycznego vmax-a (wynikającego z max. mocy silnika)
    jest raczej dość daleko na liście priorytetów dla toczydła klasy lanos :)

  • 47. Data: 2011-03-14 16:00:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-14, Axel <a...@p...BEZSPAMU.com> wrote:

> [...]
    > kiedy Nubira byla nowa, byla dosyc krotka. Na dlugiej prostej (takiej jak
    > teraz wyglada droga z Radzymina do Wyszkowa) moze by sie i bardziej

    Aaaa. Teraz to zgoda, co do gorszego przyspieszenia całkowicie się
    zgadzam.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 48. Data: 2011-03-14 19:21:39
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Aaaa. Teraz to zgoda, co do gorszego przyspieszenia całkowicie się
    > zgadzam.

    Wiesz, z drugiej strony - wedlug Targeo to 10km. Wiec trudno tu mowic o
    gorszym przyspieszeniu. Zwlaszcza, ze mowimy o rozpedzaniu z ok. 100-120
    km/h....

    --
    Axel