  • 11. Data: 2011-03-09 19:41:40
    Temat: Re: Videorejestratory
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Jedynie sztywny hol daje 100% pewność :-)

    Niech będzie.
    Ale pamiętam jak dziś, jak teściu przeżył swoją najszybszą podróż w życiu na
    pokładzie swojego trabant, jak jechał za mną na holu. ;-)

  • 12. Data: 2011-03-09 21:24:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Mar 2011 18:37:51 +0000 (UTC), Rafał Grzelak wrote:

    >Szkoleni, tresowani, wharever - jak dzis pamietam odcinek 'uwaga pirat'
    >gdzie zmierzyli gosciowi w range roverze wiecej, niz vmax wynikajacy z
    >danych producenta.

    To jeszcze o niczym nie swiadczy - moze naprawde szybciej jezdzi niz
    producent zadeklarowal (a przeciez sa dwa podejscia do tematu :-),
    moze silnik czy przekladnie niefabryczne, moze z gorki czy z wiatrem.

    >A pomiar zawyzony o 11km/h to w szczeglonym przypadku 2 kratki dalej w
    >taryfikatorze.

    no i jakis tam drobny blad zawsze bedzie, w artykule jest mowa o 15
    km/h i to juz na tych zdjeciach wyraznie widac.

    J.

  • 13. Data: 2011-03-09 21:38:39
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    W dniu 2011-03-09 19:37, Rafał Grzelak pisze:

    > Szkoleni, tresowani, wharever - jak dzis pamietam odcinek 'uwaga pirat'
    > gdzie zmierzyli gosciowi w range roverze wiecej, niz vmax wynikajacy z
    > danych producenta.

    Abstrahując od dokładności pomiaru wideorejestratorem, to skąd wiara, że
    nie da się przekroczyć Vmax podanego przez producenta? Przecież nawet
    seryjne samochody w dobrym stanie robią to zazwyczaj bez problemu.

    Shrek.

  • 14. Data: 2011-03-09 23:52:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <lskorupka@wirtualna> napisał w wiadomości

    > Abstrahując od dokładności pomiaru wideorejestratorem, to skąd wiara, że
    > nie da się przekroczyć Vmax podanego przez producenta? Przecież nawet
    > seryjne samochody w dobrym stanie robią to zazwyczaj bez problemu.

    O licznkowe Vmax nie chodzi.
    Z innym problem jest już dość poważny zazwyczaj, o ile nie ma dużej górki.

  • 15. Data: 2011-03-10 00:35:46
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 09 Mar 2011 17:11:43 +0100, Adam 'Adak' Kępiński napisał(a):

    > Co za problem dodać dalmierz laserowy mierzący odległość w czasie
    > rzeczywistym i naprawdę DOKŁADNIE wyznaczać prędkość?

    Taki sam jak nie zmieniac opon na mniejsze w suce.

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2011-03-10 08:03:33
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-09 23:52, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > O licznkowe Vmax nie chodzi.
    > Z innym problem jest już dość poważny zazwyczaj, o ile nie ma dużej górki.

    Znam (z opowieści) jednego Lanosa, który przekracza/ł vmax bez
    najmniejszego problemu ;) - w każdych okolicznościach :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 17. Data: 2011-03-10 08:28:13
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message

    > Znam (z opowieści) jednego Lanosa, który przekracza/ł vmax bez
    > najmniejszego problemu ;) - w każdych okolicznościach :)
    > Pozdrawiam - Mirek

    Wszystkie moje w miare mlode samochody bez problemu przekraczaly licznikowo
    Vmax na tyle daleko (>10km/h), ze i v rzeczywista na pewno tez. Rowniez
    Nubira 1.6 kombi, ktora jest sporo ciezsza od Lanosa z tym samym
    silnikiem...

    --
    Axel

  • 18. Data: 2011-03-10 10:14:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > licznikowo Vmax na tyle daleko (>10km/h), ze i v rzeczywista na pewno
    > tez. Rowniez Nubira 1.6 kombi, ktora jest sporo ciezsza od Lanosa z tym

    Tyle że realny błąd przy takich prędkościach to raczej 10% niż 10 km/h. ;-)

  • 19. Data: 2011-03-10 10:50:56
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Mar 2011 08:28:13 +0100, Axel wrote:
> [...]
    >Vmax na tyle daleko (>10km/h), ze i v rzeczywista na pewno tez. Rowniez
    >Nubira 1.6 kombi, ktora jest sporo ciezsza od Lanosa z tym samym

    Ale nubira 1.6 miala zadeklarowany vmax wiekszy niz lanos 1.6.

    Podobnie nubira 2.0 byla wolniejsza niz leganza 2.0 :-)

    J.

  • 20. Data: 2011-03-10 13:23:09
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-03-10 10:50, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Ale nubira 1.6 miala zadeklarowany vmax wiekszy niz lanos 1.6.

    Skrzynia, przełożenie, koła lub Cx.