  • 31. Data: 2011-03-11 15:22:44
    Temat: Re: Videorejestratory
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    news:bd2in6t7cukbhh03t817nuct1a3p2rli05@4ax.com...

    > Dzial marketingu :-)
    > Bo niby czemu mieliby zle dobrac skrzynie do lanosa ?

    Dlaczego zle? Ze ma nizsza Vmax?

    --
    Axel

  • 32. Data: 2011-03-11 15:25:44
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    prędkościach to raczej 10% niż 10 km/h.
    > Przy jakich prędkościach?

    Zalezy w ktorym aucie. W swoim sprawdzalem przy 200 - roznica jest 8 km/h.

    > A wg GPS ile?
    > 190? ;-)

    Raczej nie sadze. Przy 150 tamta Vectra miala 5km/h roznicy.

    --
    Axel

  • 33. Data: 2011-03-11 16:37:09
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2011-03-10 21:40, Shrek pisze:

    > A ile to ma na szafie?
    >
    > Shrek.

    tyle ile każde srajczento - 180 :)

    Pozdrawiam !

  • 34. Data: 2011-03-11 18:02:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:ildfj3$736$1@news.onet.pl...

    > tyle ile każde srajczento - 180 :)

    Miałem takie CC i w życiu nie było w stanie znacznie przekroczyć 150.
    W SC mogło być tylko gorzej, bo cięższe, więc licznik musiał być cholernie
    wysokich lotów.

  • 35. Data: 2011-03-12 14:30:12
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-10, Shrek <lskorupka@wirtualna> wrote:

    > Sam osobiście siedziałem w autku które ma Vmax 160, a jechaliśmy 178
    > według licznika i 173 według GPSa. A nie był to kres jego możliwości, bo
    > na pokładzie były 3 osoby, w tym jedna 110 kilo i kupa bagażu - razem
    > jakieś 300 kilo - przy wadze autka 950.

    Dla vmax większe znaczenie ma opór powietrza niż ilość pasażerów.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 36. Data: 2011-03-12 16:34:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Mar 2011 15:22:44 +0100, Axel wrote:

    >Dlaczego zle? Ze ma nizsza Vmax?

    Ale po co dobierac skrzynie taka zeby auto nie osiagalo predkosci na
    ktora silnik pozwala ? Co to - rajdowka ma byc ?

    J.

  • 37. Data: 2011-03-12 17:44:07
    Od: Shrek <lskorupka@wirtualna>

    > Dla vmax większe znaczenie ma opór powietrza niż ilość pasażerów.

    Oczywiście, ale dodatkowe 223 kilo (czyli 1/4 masy autka, zakładam, ze
    kierowca jest jednak niezbędny) jakieś tam znaczenie jeszcze ma.

    Shrek.

  • 38. Data: 2011-03-12 19:38:42
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "Krzysiek Kielczewski" <k...@g...com> wrote in message
    ho.pl...

    > Dla vmax większe znaczenie ma opór powietrza niż ilość pasażerów.

    No patrz, szkoda, ze moja Nubira o tym nie wiedziala, bo jak nia jechalem
    sam i z w miare pustym bagaznikiem, to rozpedzala sie do licznikowych
    200km/h, a w 3 osoby i z bagazem - do max 190.... Sprawdzone wielokrotnie na
    obwodnicy Radzymina, wiec wplyw innych czynnikow moge spokojnie pominac.

    --
    Axel

  • 39. Data: 2011-03-12 19:50:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-12, Shrek <lskorupka@wirtualna> wrote:

    > Oczywiście, ale dodatkowe 223 kilo (czyli 1/4 masy autka, zakładam, ze
    > kierowca jest jednak niezbędny) jakieś tam znaczenie jeszcze ma.

    Na przyspieszenie to nawet spore. Ale na vmax praktycznie żadne: tyle co
    łożyska stawiają większy opór pod zwiększonym naciskiem. Czyli
    praktycznie żadnego wpływu nie ma.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 40. Data: 2011-03-12 20:05:09
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-03-12, Axel <a...@o...niespamuj.pl> wrote:

> [...]
    > obwodnicy Radzymina, wiec wplyw innych czynnikow moge spokojnie pominac.

    A zmieniałeś ciśnienie opon zgodnie z zaleceniami producenta?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski