  • 31. Data: 2010-04-09 17:38:21
    Temat: Re: Uwazajcie, debile na motorach sa wszedzie
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    news:4bbe3cd5$1@news.home.net.pl...

    > Ale bardzo wielu z tymi nalepkami jeździ głupio. To już prawie taki
    > stygmat, jak ryba.

    Jak ktoś jest głupi to i jeździ głupio, niezależnie czym. Na motocyklu
    będzie tylko jeszcze większym głupkiem.
    neelix

  • 32. Data: 2010-04-11 01:45:49
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    CUT pisze:
    > Proponuje sprecyzować "Debile na sportowych motorach"!
    >
    > raczej cicho o tym, aby użytkownicy innego rodzaju motocykli powodowali
    > wypadki czy łamali nagminnie przepisy.

    Wiekszosc "pisarzy" watkow motocyklowych na pl.misc.samochody
    przypominaja mi potomstwo redaktora Faktu (przez swoja pogon za sensacja
    i "slownik pojec") i blachary spod remizy (przez wartosc intelektualna
    przekazu).

    Grzmocac palcami jednej reki po klawiaturze druga rozpaczliwie szukaja w
    spodniach jakiegokolwiek potwierdzenia faktu, nie, Faktu!
    ze moze jednak sa mezczyznami.

    Dlatego wlasnie tak grzebia w tych rozepchanych (rozklepaną od siedzenia
    w fotelu przed kompem dupą) gaciach ze kazda inna opcja, np. prowadzenie
    auta czy motocykla, czyli powiedzmy sobie - jedna z prostszych meskich
    przyjemnosci dla nich przyjemnoscia nie jest.

    Komunikacja jako taka ich przeraza.

    Juz wziecie kierownicy w rece wywoluje mokry pot na czole a kazdy bieg
    powyzej pierwszego to hazard smiertelny.

    Logiczne wiec, ze kazdy kto jedzie szybciej od nich to ZŁO, a na moto to
    nawet SAMO ZŁO!!!

    Ale przeciez jakos to sobie trzeba usprawiedliwic, jakkolwiek.
    Bo nawet taki neotenik jak ci "pisarze" do bycia nikim wiecej jak
    drogowym, malym, zawistnym kaziem przyznac sie nie potrafi.

    Dorosnijcie chociaz do siebie samych, chlopcy.

    KJ Debil na moto.
    A w aucie tez nie lepszy.

  • 33. Data: 2010-04-11 11:10:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > drogowym, malym, zawistnym kaziem przyznac sie nie potrafi.
    >
    > Dorosnijcie chociaz do siebie samych, chlopcy.

    Nic dodać nic ująć.
    Ja już od dawna nie trawię tych głupiomadrych kaziów, stąd kf puchnie od
    takowych.