  • 1. Data: 2010-04-08 19:54:14
    Temat: GTA na żywo, czyli jazda w Inguszetii
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    <olaboga>
    http://www.youtube.com/watch?v=6zeL3A083WY&feature=p
    layer_embedded

    za Wykop.pl

  • 2. Data: 2010-04-08 22:36:21
    Temat: Re: GTA na żywo, czyli jazda w Inguszetii
    Od: gogi <g...@W...pl>

    W dniu 2010-04-08 19:54, Technolog pisze:
    > <olaboga>
    > http://www.youtube.com/watch?v=6zeL3A083WY&feature=p
    layer_embedded

    Od razu wyskoczyli z proca.
    Niezla dzicz :)

    gogi

  • 3. Data: 2010-04-09 09:31:49
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Od razu wyskoczyli z proca.
    > Niezla dzicz :)

    Ot, wysiedli, kulturalnie pogadali, nikt nawet w zęby nie dostał. U nas krew
    by się polała.

  • 4. Data: 2010-04-09 09:54:57
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    Marcepan pisze:

    > Ot, wysiedli, kulturalnie pogadali, nikt nawet w zęby nie dostał. U nas
    > krew by się polała.

    I wszyscy ładnie ubrani...

    Ja jednak myślę, że kierowca "tego nowszego" miał jakiś dodatkowy
    argument w ręku, bo coś szybko się ta rozmowa zakończyła.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 5. Data: 2010-04-09 10:21:36
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Marcepan napisał:

    > Ot, wysiedli, kulturalnie pogadali, nikt nawet w zęby nie dostał. U nas
    > krew by się polała.
    W PL jezdzi sie np. tak http://www.youtube.com/watch?v=YHegB8gANns lub tak
    http://www.youtube.com/watch?v=GhO5iTayWQs
    http://www.youtube.com/watch?v=1P1RjFXiGog
    a pozniej takie wyczyny koncza sie np. tak
    http://www.tvnwarszawa.pl/0,1645021,wiadomosc.html
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-04-09 10:24:57
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik LEPEK napisał:

    > I wszyscy ładnie ubrani...
    >
    > Ja jednak myślę, że kierowca "tego nowszego" miał jakiś dodatkowy
    > argument w ręku, bo coś szybko się ta rozmowa zakończyła.
    W 40s.filmu widac ten argument w reku :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-04-09 12:02:06
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Technolog wrote:
    > <olaboga>
    > http://www.youtube.com/watch?v=6zeL3A083WY&feature=p
    layer_embedded

    Toż to zwyczajna drobna rozróba na weselu. :)

    \SK

  • 8. Data: 2010-04-11 15:34:10
    Od: "Szop" <s...@s...szop>

    Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > I wszyscy ładnie ubrani...
    >
    > Ja jednak myślę, że kierowca "tego nowszego" miał jakiś dodatkowy argument
    > w ręku, bo coś szybko się ta rozmowa zakończyła.

    Czyli broń zapobiegła rozlewowi krwi.

  • 9. Data: 2010-04-11 20:45:55
    Od: Gabriel'Varius' <g...@p...onet.pl>

    Szop pisze:
    > Użytkownik "LEPEK" <n...@n...net> napisał w wiadomości

    > Czyli broń zapobiegła rozlewowi krwi.
    Tak, bo nie zostala uzyta lub nie wystrzelila :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 10. Data: 2010-04-13 23:12:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>