  • 1. Data: 2010-04-08 20:18:25
    Temat: Uwazajcie, debile na motorach sa wszedzie
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7744487,Wielko
    polska__Tragiczny_wypadek__Motocykl_przewrocil.html

    a jak utnie to moze ten zadziala

    http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7744487,Wielko
    polska__Tragiczny.html

    Moze juz bylo, na oko nie znalazlem. Przyklad ze debil na motocyklu jak wsiadze
    do auta to nagle zapomina ze "motocykle sa wszedzie" nawet z prawej strony.

    Juz wczoraj mialem pisac o jednym debilu z taka nalepka "motocykle sa wszedzie"
    na samochodzie co wymusil pierwszenstwo (w strefie uspokojonego ruchu nie ma
    znakow na skrzyzowaniach to chyba nawet debil powinien wiedziec co to znaczy)
    tym razem na jadacym spokojnie ale moze rownie nie swiadomym co do swojego
    pierwszenstwa motocykliscie (powinien zatrabic na tego co wymusil pierwszenstwo
    a tego nie zrobil). Patrze na oddalajace sie auto a tu nalepka jak wyzej. Tak
    wiec jakby motocyklista wyjechal (zgodnie z prawem mial droge wolna) to by go
    inny fan 2 kolek przerobil na mielonke... Oklejony a przepisy i tak ma w dupie.
    W sumie nic ciekawego ale dzis znalazlem ten link jak wyzej, we Wroclawiu
    takich kretynow od jazdy na 1 kole widzialem juz na Powstancow Slaskich i na
    moscie Milenijnym (tu akurat najwyzej sie sam zabije). Co z tego ze policjant
    wyjechal, nie zyja 2 osoby bo jakis kretyn musial szpanowac.

    ps
    Nie twierdze ze kazdy z taka nalepka to pirat na tym czy tamtym srodku
    lokomocji

  • 2. Data: 2010-04-08 20:52:36
    Temat: Re: Uwazajcie, debile na motorach sa wszedzie
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Papkin pisze:
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7744487,Wielko
    polska__Tragiczny_wypadek__Motocykl_przewrocil.html

> [...]

    To tylko potwierdza przepowiednię co niektórych, że debile się do maja
    wykruszą. Zostanie ta, chyba mniej liczna, myśląca grupa motocyklistów.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 3. Data: 2010-04-08 21:11:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Papkin pisze:
> [...]
    >
    > ps
    > Nie twierdze ze kazdy z taka nalepka to pirat na tym czy tamtym srodku

    Raz, ze nie każdy z nalepką to debil, dwa, że nie każdy motocyklista to
    idiota, a trzy, że nie każdy bez nalepek czy motocykla to mądry ;)
    Niestety idiotów nie brakuje, a jak znam życie, to zaraz się ktoś
    znajdzie, kto będzie udowadniał, że to wina policjanta, ponieważ
    wymusił. Osobiście byłem dwa razy naocznym świadkiem podobnego
    wjechania, oba zdarzenia w terenie zabudowanym - raz na 40, drugi na 50.
    O obu wypadkach już kiedyś pisałem, ale napiszę jeszcze raz ku
    przestrodze - w pierwszym wypadku 'nasz' firmowy kierowca zjeżdżał
    z drogi na parking (typowy parking przy drodze, oddzielony tylko
    przerywaną - dostał na szczęście w słupek środkowy, a nie w drzwi,
    policja prędkość motocyklisty oceniła na 150-160 (chyba przy
    uderzeniu), Wartgolf kombi (na ramie) złamany wpół. Samochód rozbity
    wiele lat stał na firmowym parkingu, ponieważ motocyklista o dziwo
    przeżył i sprawa ciągnęła się wiele lat (pamiętam chyba 5 - wina
    oczywiście motocyklisty). Drugi podobny wypadek widziałem w
    Konstancinie-Jeziornie w sezonie urlopowym - ludzie pojechali za
    daleko, zwracali i tym czasie z prędkością zdrowo ponad 100km/h
    wjechał im przez tylne drzwi motocyklista do środka. Ten nie
    przeżył, ciągu dalszego nie znam.

    Pozostaje tylko uważać - teraz to w ogóle taki sezon na wygłodniałych
    prędkości i trochę ich się samodzielnie wyeliminuje z dróg. Z drugiej
    strony nie da się ukryć, że na drogi wrócili również normalni
    motocykliści (których jest całe mnóstwo) i trochę skuterii. Ci raczej
    nie są problemem i jak wiedzę ludzie w większości nawet chętnie robią
    im miejsce między samochodami - oczywiście zawsze trafi się jakiś
    młotek, który albo będzie gadał przez komórkę i samolotu nie zauważy
    (np. karetki), albo inny kmiot, który celowo będzie blokował itd.
    Mnie regularnie ostatnio 'denerwuje' jeden taki na motocyklu, który
    jeździ na długich i świeci prosto po oczach - w porannym korku.
    W sumie to nie jedyna moja uwaga co do jego jazdy - jakoś reszta
    tego nie robi.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 4. Data: 2010-04-08 21:13:49
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    (...)
    > To tylko potwierdza przepowiednię co niektórych, że debile się do maja
    > wykruszą.

    To nie są przepowiednie - to rzeczywistość.

    > Zostanie ta, chyba mniej liczna, myśląca grupa motocyklistów.

    Mniej liczna? Raczysz żartować.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 5. Data: 2010-04-08 21:22:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Artur Maśląg pisze:
    > Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > (...)
    >
    > To nie są przepowiednie - to rzeczywistość.

    Fakt.

    > Mniej liczna? Raczysz żartować.

    Patrzę przez pryzmat własnych obserwacji z ostatnich dni.

  • 6. Data: 2010-04-08 21:24:59
    Od: "EL" <e...@w...op.pl>

    Ja sobie przykleilem zamiast " Patrz w lusterka, motocykle sa wszedzie"
    naklejke "Patrz przed siebie a nie w lusterka zebys mi w d*^e nie wjechal" i
    tego sie bede trzymal.

  • 7. Data: 2010-04-08 21:29:24
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-04-08 21:24, EL pisze:
    > Ja sobie przykleilem zamiast " Patrz w lusterka, motocykle sa wszedzie"
    > naklejke "Patrz przed siebie a nie w lusterka zebys mi w d*^e nie wjechal" i
    > tego sie bede trzymal.

    Nudny już jesteś...

  • 8. Data: 2010-04-08 21:32:10
    Od: CUT <c...@c...pl>

    Rozumiem, że moda na hasełka "Uważajcie, debile w BMW są wszędzie" już
    minęła??

    Jedyne hasło z którym się zgodzę to: "Uważajcie, debile są wszędzie", bo
    na debila możesz trafić nawet w markecie, czy o stoku narciarskim nie
    wspomnę.

  • 9. Data: 2010-04-08 22:07:27
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Papkin napisał(a):
    > ... we Wroclawiu takich
    > kretynow od jazdy na 1 kole widzialem juz na Powstancow Slaskich i na
    > moscie Milenijnym (tu akurat najwyzej sie sam zabije)
    Jeszcze standard to Legnicka.
    > Co z tego ze
    > policjant wyjechal, nie zyja 2 osoby bo jakis kretyn musial szpanowac.

    Szkoda tylko tego gliniarza.

    Choć dzisiaj na Legnickiej dwa szczyle w BMW chyba X5
    zapieprzali slalomem miedzy autami chyba ze 150-160.
    Nie ma reguł.
    To sa psychole, a w łbie totalny pustostan.
    --
    Krzysiek

  • 10. Data: 2010-04-08 22:12:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Papkin wrote:

    > Nie twierdze ze kazdy z taka nalepka to pirat na tym czy tamtym srodku
    > lokomocji

    Jeżdżą prawie tak durnowato jak ci z rybami...

    --
    cokolwiek