  • 21. Data: 2010-04-09 12:26:49
    Temat: Re: Uwazajcie, debile na motorach sa wszedzie
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-04-08 22:33, CUT pisze:
    > Proponuje sprecyzować "Debile na sportowych motorach"!
    >
    > raczej cicho o tym, aby użytkownicy innego rodzaju motocykli powodowali
    > wypadki czy łamali nagminnie przepisy.

    Jeżdżę na motorach od co najmniej 15lat. Takiej obory jak obecnie robi
    bydło na "ścigaczach" nigdy nie było. Oczywiście nie wszyscy (bo 80% to
    nie wszyscy)

  • 22. Data: 2010-04-09 12:36:46
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    Michał Gut pisze:
    > plonk debilom

    tym dwukolowym co jezdza na drogowych w dzien

  • 23. Data: 2010-04-09 13:20:55
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Miecio pisze:

    > Jeżdżę na motorach od co najmniej 15lat. Takiej obory jak obecnie robi
    > bydło na "ścigaczach" nigdy nie było. Oczywiście nie wszyscy (bo 80% to
    > nie wszyscy)

    Ja prywatnie dzielę motocykle na 2 kategorie: 1) ścigacze (pozycja półleżąca,
    design z japońskich kreskówek) 2) cruisero-touringi, bez głębszego rozróżniania.
    Co do 2) to przeważnie jedyne co mi trochę wadzi, to hałas, na ogół większy niż
    przeciętnego auta. Natomiast 1) - o, tu jest gorzej; tzn. tak jak piszesz...

  • 24. Data: 2010-04-09 13:23:24
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Michał Gut pisze:
    > plonk debilom

    Niestety - trudno splonkować na drodze

  • 25. Data: 2010-04-09 13:35:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7744487,Wielko
    polska__Tragiczny_wypadek__Motocykl_przewrocil.html

    > a jak utnie to moze ten zadziala
    >
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7744487,Wielko
    polska__Tragiczny.html

    > Moze juz bylo, na oko nie znalazlem. Przyklad ze debil na motocyklu jak
    > wsiadze do auta to nagle zapomina ze "motocykle sa wszedzie" nawet z
    > prawej strony.

    Wszyscy rzucili się na motocyklistę, ale nikt nie zauważył że z opisu wynika
    iż to radiowóz wyjechał mu pod koła.
    I nawet jeśli motocyklista przegiął, to sprawcą tego wypadku jest kierowca
    radiowozu (czy zostanie za takiego uznany w sądzie to inna sprawa).

    Już pojawiają się nowe informacje, raz o ogromnej szybkości, raz że
    motocyklista jechał na jednym kole i dlatego polucjant go nie zauważył (jak
    dla mnie to ze sobą jest sprzeczne).
    Jutro pewnie się okaże że jechał na kradzionym motorze, uciekał prze
    policją, a polucjant robił blokadę radiowozem. ;-)

  • 26. Data: 2010-04-09 13:44:02
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

> [...]
    > I nawet jeśli motocyklista przegiął, to sprawcą tego wypadku jest
    > kierowca radiowozu (czy zostanie za takiego uznany w sądzie to inna

    Abstrahujac od w/w sytuacji. Mam rozumiec, ze wedlug Ciebie nawet jak
    wymusisz ciemna noca pierszenstwo na nieoswietlonym samochodzie, ktory
    jedzie nieoswietlona droga (jest zupelnie niewidoczny) to i tak bedzie
    wina wyjezdzajacego/wymuszającego a nie tego co jechal bez swiatel itp?
    > Już pojawiają się nowe informacje, raz o ogromnej szybkości, raz że
    > motocyklista jechał na jednym kole i dlatego polucjant go nie zauważył
    > (jak dla mnie to ze sobą jest sprzeczne).
    Pogooglaj (video) i zobacz jak jezdza na jednym kole scigacze lub
    zapraszam na jedynke na odcinek miedzy Tychami a B.B. Zobaczysz jak sie
    jezdzi na czerwonym, miedzy dwoma autami(na trzeciego) i na jednym kole
    z b. duza predkoscia
    > Jutro pewnie się okaże że jechał na kradzionym motorze, uciekał prze
    > policją, a polucjant robił blokadę radiowozem. ;-)
    To juz Ty napisales :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 27. Data: 2010-04-09 13:46:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:

    >Mam rozumiec, ze wedlug Ciebie nawet jak wymusisz ciemna noca pierszenstwo
    >na nieoswietlonym samochodzie,

    Nie było nocy, nic nie wiadomo o nieoświetlonym pojeździe, więc bez
    demagogii please.

    > To juz Ty napisales :-)

    Ja tylko zacytowałem kilka grupowych pomysłów na wybielanie psiarstwa.

  • 28. Data: 2010-04-09 13:50:59
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Nie było nocy, nic nie wiadomo o nieoświetlonym pojeździe, więc bez
    > demagogii please.
    Czemu Ty masz taka maniere, ze cytujesz tylko to co Ci pasuje a reszte
    wycinasz? Wyraznie napisalem "Abstrahujac od w/w sytuacji."
    ech szkoda dyskutowac
    pozdrawiam
    Oskar Wilde

  • 29. Data: 2010-04-09 13:57:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Gabriel'Varius'" <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał
    w wiadomości news:hpn483$8sq$1@news.onet.pl...

    > Czemu Ty masz taka maniere, ze cytujesz tylko to co Ci pasuje

    Pewnie dlatego że niektórzy usiłują pod płaszczykiem "abstrahując od"
    przemycić demagogię do konkretnego wątku o konkretnym przypadku, więc trzeba
    niepotrzebne wodolejstwo usunąć.

    Jak chcesz sobie teoretyzować o innych przypadkach, to sobie pisz, ale w
    innym wątku.
    Wtedy nie będziesz z automatu podejrzewany o próbę rozmycia tematu
    demagogią.

  • 30. Data: 2010-04-09 17:35:32
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

> [...]
    > Moze juz bylo, na oko nie znalazlem. Przyklad ze debil na motocyklu jak
    > wsiadze do auta to nagle zapomina ze "motocykle sa wszedzie" nawet z

    A dlaczego są wszędzie, a nie tam gdzie powinny czyli na swoim miejscu w
    szeregu? Od razu ciśnie się komentarz, że mnie to gie obchodzi. To one nie
    mają wystarczająco blachy i nie powinny pchać się wszędzie.
    neelix