  • 1. Data: 2010-04-08 17:21:09
    Temat: Fiat Marea - Osłona tłumika konc.
    Od: "Dominik Luty" <n...@s...pl>

    Witam,

    czy moglym prosic szczesliwego posiadacza auta Fiat Marea Weekend 1.6 benz,
    aby zajrzał "przy okazji" pod auto czy ma zamontowaną osłonę tłumika
    koncowego - taką termiczną, odgradzającą tłumik od podłogi bagażnika?

    Mam problem - ja taką osłonę miałem zamontowaną ale urwała mi się. No i nie
    mogę znaleźć nigdzie takiej części - ani na allegro, ani w ASO. I teraz
    zastanawiam się - czy taka osłona jednak istnieje do tego auta, czy może
    poprzedni właściel wpasował tam coś takiego od innego auta - żeby podłoga
    bagażnika się zbytnio nie nagrzewała, co - biorąc pod uwagę, że we wnęce
    koła zapasowego jest zamontowana butla LPG - nie byłoby przyjemne.

    A może po prostu ktoś wie, czy taka osłona w tym aucie powinna tam być?

    Pozdrawiam
    Domino

  • 2. Data: 2010-04-08 18:23:25
    Temat: Re: Fiat Marea - Osłona tłumika konc.
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Dominik Luty pisze:

    > A może po prostu ktoś wie, czy taka osłona w tym aucie powinna tam być?

    Ktos wie :>

    http://tnij.org/tlumiki

    --
    Karolek

  • 3. Data: 2010-04-11 23:16:28
    Od: "Dominik Luty" <n...@s...pl>

    > Ktos wie :>
    >
    > http://tnij.org/tlumiki

    Wielkie dzięki, świetny link.
    Ze szkicu 2/3wnioskuję, że takowa osłona nie istnieje? Czy dobrze czytam te
    rysunki?

    Serdecznie pozdrawiam
    Domino