    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Uwazajcie, debile na motorach sa wszedzie
    Date: Thu, 08 Apr 2010 21:11:22 +0200

    Papkin pisze:
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7744487,Wielko
    polska__Tragiczny_wypadek__Motocykl_przewrocil.html

    > a jak utnie to moze ten zadziala
    >
    > http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,7744487,Wielko
    polska__Tragiczny.html

> [...]
    > wyjechal (zgodnie z prawem mial droge wolna) to by go inny fan 2 kolek
    > przerobil na mielonke... Oklejony a przepisy i tak ma w dupie. W sumie
    > nic ciekawego ale dzis znalazlem ten link jak wyzej, we Wroclawiu takich
    > kretynow od jazdy na 1 kole widzialem juz na Powstancow Slaskich i na
    > moscie Milenijnym (tu akurat najwyzej sie sam zabije). Co z tego ze
    > policjant wyjechal, nie zyja 2 osoby bo jakis kretyn musial szpanowac.
    >
    > ps
    > Nie twierdze ze kazdy z taka nalepka to pirat na tym czy tamtym srodku

    Raz, ze nie każdy z nalepką to debil, dwa, że nie każdy motocyklista to
    idiota, a trzy, że nie każdy bez nalepek czy motocykla to mądry ;)
    Niestety idiotów nie brakuje, a jak znam życie, to zaraz się ktoś
    znajdzie, kto będzie udowadniał, że to wina policjanta, ponieważ
    wymusił. Osobiście byłem dwa razy naocznym świadkiem podobnego
    wjechania, oba zdarzenia w terenie zabudowanym - raz na 40, drugi na 50.
    O obu wypadkach już kiedyś pisałem, ale napiszę jeszcze raz ku
    przestrodze - w pierwszym wypadku 'nasz' firmowy kierowca zjeżdżał
    z drogi na parking (typowy parking przy drodze, oddzielony tylko
    przerywaną - dostał na szczęście w słupek środkowy, a nie w drzwi,
    policja prędkość motocyklisty oceniła na 150-160 (chyba przy
    uderzeniu), Wartgolf kombi (na ramie) złamany wpół. Samochód rozbity
    wiele lat stał na firmowym parkingu, ponieważ motocyklista o dziwo
    przeżył i sprawa ciągnęła się wiele lat (pamiętam chyba 5 - wina
    oczywiście motocyklisty). Drugi podobny wypadek widziałem w
    Konstancinie-Jeziornie w sezonie urlopowym - ludzie pojechali za
    daleko, zwracali i tym czasie z prędkością zdrowo ponad 100km/h
    wjechał im przez tylne drzwi motocyklista do środka. Ten nie
    przeżył, ciągu dalszego nie znam.

    Pozostaje tylko uważać - teraz to w ogóle taki sezon na wygłodniałych
    prędkości i trochę ich się samodzielnie wyeliminuje z dróg. Z drugiej
    strony nie da się ukryć, że na drogi wrócili również normalni
    motocykliści (których jest całe mnóstwo) i trochę skuterii. Ci raczej
    nie są problemem i jak wiedzę ludzie w większości nawet chętnie robią
    im miejsce między samochodami - oczywiście zawsze trafi się jakiś
    młotek, który albo będzie gadał przez komórkę i samolotu nie zauważy
    (np. karetki), albo inny kmiot, który celowo będzie blokował itd.
    Mnie regularnie ostatnio 'denerwuje' jeden taki na motocyklu, który
    jeździ na długich i świeci prosto po oczach - w porannym korku.
    W sumie to nie jedyna moja uwaga co do jego jazdy - jakoś reszta
    tego nie robi.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.