  • 251. Data: 2014-01-20 22:45:28
    Temat: Re: Typ hamownik...
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Czym się różni system nauki jazdy w Anglii od tego w Polsce?
    Np.
    http://www.stachoo.pl/motoryzacja/tymczasowe-prawo-j
    azdy-provisional-driving-licence.html
    WOJO

  • 252. Data: 2014-01-21 08:06:19
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-01-20 18:23, masti pisze:

    > a co chcesz kontrolować jak jest lód i zerowa przyczepność?

    Nie ma czegoś takiego jak "zerowa przyczepność". To byłaby rewolucja w
    fizyce/technice.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 253. Data: 2014-01-21 10:39:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 21 Jan 2014 08:06:19 +0100 osobnik zwany sqlwiel
    napisał:

    > Nie ma czegoś takiego jak "zerowa przyczepność". To byłaby rewolucja w
    > fizyce/technice.

    teoretycznie? jak najbardziej. Praktycznie bliska zeru.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 254. Data: 2014-01-21 18:54:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-21 08:06, sqlwiel wrote:

    > Nie ma czegoś takiego jak "zerowa przyczepność". To byłaby rewolucja w
    > fizyce/technice.

    Czepiasz się słówek - tak jakby motocykliście co narzeka, ze nic w
    ustach cały dzień nie miał wypominać muchę;)

    A tak na poważnie to czysto teoretycznie da się coś takiego zrobić -
    choćby "poduszka" magnetyczna.

    Shrek.

  • 255. Data: 2014-01-21 18:56:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-21 18:54, Shrek pisze:

    > Czepiasz się słówek - tak jakby motocykliście co narzeka, ze nic w
    > ustach cały dzień nie miał wypominać muchę;)
    >
    > A tak na poważnie to czysto teoretycznie da się coś takiego zrobić -
    > choćby "poduszka" magnetyczna.

    Niewątpliwie, wszystkie samochody się tak poruszają...

  • 256. Data: 2014-01-21 19:25:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-21 18:56, Artur Maśląg wrote:

    > Niewątpliwie, wszystkie samochody się tak poruszają...

    A czy ja tak napisałem - zaprzeczyłem jedynie pogłosce, że nie ma czegoś

  • 257. Data: 2014-01-21 19:34:53
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    On 2014-01-18 11:28, anacron wrote:
    > Taki kolejny flame Bawią mnie goście, którzy co chwilę wciskają
    > hamulec, jadę dziś za takim ponad 30 km i on co chwile mi błyska
    > stopami,a ja nawet razu hamulca nie dotknąłem. Nikt im nie powiedział,
    > że hamulce (szczególnie w zimie) to wróg kierowcy?

    Powody mogą być różne. Mogłeś i na mnie trafić, na przykład,
    kiedy kupiłem nowy samochód. Mocniejszy od poprzedniego,
    a na dodatek inaczej hamujący silnikiem, bo i silnik całkiem
    inny, jakiś MIVEC, czy cóś podobnego. Zanim wyczułem, jak ten
    silnik hamuje sam z siebie, musiałem dość często używać hamulca.
    Z dużą niechęcią, ale to był mus, nie radość perkusisty.

    Jan

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 258. Data: 2014-01-21 19:35:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-21 19:25, Shrek pisze:

    > A czy ja tak napisałem - zaprzeczyłem jedynie pogłosce, że nie ma czegoś
    > takiego jak zerowa przyczepność.

    Mowa była o przyczepności opona/nawierzchnia, a nie wyimaginowanych
    sytuacjach w postaci poduszki magnetycznej - równie dobrze możesz użyć
    jako argumentu oporu aerodynamicznego w w próżni.

    Wyrywasz zdanie z kontekstu i czepiasz się słówek:P

  • 259. Data: 2014-01-21 19:37:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-21 19:35, Artur Maśląg wrote:

    > Wyrywasz zdanie z kontekstu i czepiasz się słówek:P

    Zabawne - ja uważałem tak samo;)

    Shrek.

  • 260. Data: 2014-01-25 16:09:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>