  • Data: 2013-11-21 14:05:50
    Temat: Trójkąt ostrzegawczy na drodze ekspresowej.
    Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziś przed południem, obwodnica Warszawy na odcinku między Górczewską a
    węzłem Warszawa Zachód w stronę Poznania. Na lewym pasie stoi auto na
    szerokość 2/3 pasa (lewymi kołami na trawie). Auto chyba zepsute.
    Kierowca tego auta ustawił trójkąt ostrzegawczy w odległości ok. 1,5
    metra od samochodu. Dozwolona prędkość na tym odcinku to 120 km/godz.

    Mój apel polega na tym, żeby:
    a. zostawiać auto na pasie awaryjnym a nie na lewym pasie drogi ekspresowej,
    b. trójkąt ostrzegawczy ustawiać w odpowiedniej odległości.
    W tej chwili nie pamiętam, ale wydaje mi się że dla drogi z prędkością
    dozwoloną 120, to odległość ustawienia trójkąta ostrzegawczego wynosi
    300 metrów. Jeżeli się mylę, to proszę mnie poprawić.

    P.S. Ponieważ sprawa została zgłoszona na numer alarmowy i tamci
    powiadomili Policję, to obawiam się, że kierowca tego auta otrzymał
    spory mandat i oprócz tego jego auto zostało odholowane, co też nieźle
    kosztuje. Mam nadzieję, że nikt nie zrobił sobie krzywdy.