-
Data: 2013-11-21 14:43:08
Temat: Re: Trójkąt ostrzegawczy na drodze ekspresowej.
Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Poldek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
news:l6l09j$782$1@node1.news.atman.pl...
>
> Dziś przed południem, obwodnica Warszawy na odcinku między Górczewską a
> węzłem Warszawa Zachód w stronę Poznania. Na lewym pasie stoi auto na
> szerokość 2/3 pasa (lewymi kołami na trawie). Auto chyba zepsute. Kierowca
> tego auta ustawił trójkąt ostrzegawczy w odległości ok. 1,5 metra od
> samochodu. Dozwolona prędkość na tym odcinku to 120 km/godz.
>
> Mój apel polega na tym, żeby:
> a. zostawiać auto na pasie awaryjnym a nie na lewym pasie drogi
> ekspresowej,
> b. trójkąt ostrzegawczy ustawiać w odpowiedniej odległości.
> W tej chwili nie pamiętam, ale wydaje mi się że dla drogi z prędkością
> dozwoloną 120, to odległość ustawienia trójkąta ostrzegawczego wynosi 300
> metrów. Jeżeli się mylę, to proszę mnie poprawić.
>
> P.S. Ponieważ sprawa została zgłoszona na numer alarmowy i tamci
> powiadomili Policję, to obawiam się, że kierowca tego auta otrzymał spory
> mandat i oprócz tego jego auto zostało odholowane, co też nieźle kosztuje.
> Mam nadzieję, że nikt nie zrobił sobie krzywdy.
kiedys widzialem na jedynce pod czestochowa jak w podobny sposob stojacym
samochodzie kierownik zmienial sobie kolo...
z tego co slyszalem przez cb, to po kilku ostrzezeniach przed tym artysta
nieoznakowani zawrocili i 'pouczyli' pana
--
pozdr
tck(at)top.net.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.13 18:37 Cavallino
- 21.11.13 20:00 Budzik
- 21.11.13 22:18 Cavallino
- 21.11.13 22:43 Cavallino
- 21.11.13 22:49 J.F
- 21.11.13 23:24 Poldek
- 21.11.13 23:38 Poldek
- 21.11.13 14:12 charwel(Oo)==:::
- 21.11.13 18:29 LEPEK
- 21.11.13 20:02 LEPEK
- 21.11.13 22:37 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=