-
Data: 2013-11-21 23:38:39
Temat: Re: Trójkąt ostrzegawczy na drodze ekspresowej.
Od: Poldek <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]J.F wrote:
> Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości
>> Dziś przed południem, obwodnica Warszawy na odcinku między Górczewską
>> a węzłem Warszawa Zachód w stronę Poznania. Na lewym pasie stoi auto
>> na szerokość 2/3 pasa (lewymi kołami na trawie). Auto chyba zepsute.
>> Kierowca tego auta ustawił trójkąt ostrzegawczy w odległości ok. 1,5
>> metra od samochodu. Dozwolona prędkość na tym odcinku to 120 km/godz.
>
>> Mój apel polega na tym, żeby:
>> a. zostawiać auto na pasie awaryjnym a nie na lewym pasie drogi
>> ekspresowej,
>> b. trójkąt ostrzegawczy ustawiać w odpowiedniej odległości.
>
> Slusznie apelujesz, ale
> -zapewne sie nie dalo z prawej, skoro zostawil z lewej,
>
> - skoro nie widzisz stojacego auta (mial awaryjne ?), to pewnie trojkata
> tez nie zauwazysz.
> pierwszy szybki kierowca rozbije trojkat, drugi przywali w auto :-)
Nie miał włączonych migaczy awaryjnych.
Wolę przywalić jednak w trójkąt, niż przy prędkości 120 sieknąć w
zaparkowane auto.
W tym samochodzie nikogo nie było. Wyglądało, jakby porzucił auto i
poszedł w pole. Najbliższe zabudowania w zasięgu wzroku.
Co bym robił na jego miejscu, gdyby nie udało mi się zjechać na pas
awaryjny po prawej stronie?
1. Na pewno postawiłbym trójkąt dużo dalej niż 1,5 m.
2. Włączyłbym światła awaryjne.
Po jakimś czasie, albo przyjechałaby wezwana przeze mnie pomoc, albo
wcześniej radiowóz z kogutami.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.13 14:12 charwel(Oo)==:::
- 21.11.13 18:29 LEPEK
- 21.11.13 20:02 LEPEK
- 21.11.13 22:37 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=