-
Data: 2013-11-21 22:18:07
Temat: Re: Trójkąt ostrzegawczy na drodze ekspresowej.
Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:l6llcc$acv$...@s...aioe.org...
> W dniu 2013-11-21 18:37, Cavallino pisze:
>
>> A on był po eksplozji, że zatrzymał się tak, że przez ostatnie 10 metrów
>> nie był kierowalny?
>
> Ja tam jestem w stanie sobie wyobrazić sytuację, kiedy jadąc lewym pasem
> samochód zaczyna mi nagle wydawać dziwne dźwięki dymi, choinka na desce i
> za kilka sekund gaśnie (kiedyś mi tak wypluło uszczelkę pod głowicą). Albo
> zryw paska rozrządu - w ułamek sekundy zostaję bez napędu, wspomagania
> kierownicy i hamulców.
I akurat na lewym pasie uda się zahamować, ale już skręcić na prawo nie?
> Jeśli akurat wyprzedzałem w dość intensywnym ruchu, to w tej całej aferze,
> zanim się zorientuję ciężko zjechać na prawo.
Ja bym przede wszystkim bał się zostać na lewym pasie z niesprawnym autem -
toż to proszenie się o ciężki wypadek i karambol.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.11.13 22:43 Cavallino
- 21.11.13 22:49 J.F
- 21.11.13 23:24 Poldek
- 21.11.13 23:38 Poldek
- 21.11.13 14:12 charwel(Oo)==:::
- 21.11.13 18:29 LEPEK
- 21.11.13 20:02 LEPEK
- 21.11.13 22:37 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=