  • 81. Data: 2012-07-26 20:31:36
    Temat: Re: Tresura w akcji.
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Znaczy sie jak masz kawalek terenu, np domek z ogrodkiem, to ja ci
    > moge do tego ogrodka wjechac, a ty nie mozesz nic zrobic ?
    > Nawet ci furtki nie wolno zamknac, a jak zamkniesz to ja moge o 3 w
    > nocy zadzwonic i mowic "co to k* ma znaczyc, co to za zamykanie bramy,
    > otwierac mi ja i to szybko, bo policje wezwe" ?

    > Musisz chyba troche nabrac praktyki z adwokatami.
    > Tu nie USA, sprawa by potrwala ponad 5 lat, ch* wie jakby sie
    > skonczyla, i ch* wie ile by przyszlo zaplacic.
    >
    > J.

    Jest tak jak piszesz. Możesz wjechać na mój teren a ja nie mogę Twojego
    samochodu spalić, przysypać ziemią, zakopać. Mogę za to zadzwonić na Policję i
    Policja powinna ten problem rozwiązać. Od tego ona teoretycznie jest.
    Praktycznie też by to załatwili jak by mieli kaprys. Wezwali by transport i
    przestawili Twój samochód jak by akurat Ciebie nie było. a jak byś był to
    mogli by Ci kazać przestawnic. Jak byś mi coś zniszczył to musiałbyś za to
    zapłacić. Wiem że to abstrakcyjnie wygląda. Ale tak jest. Jak postawisz swój
    samochód na moim prywatnym terenie to mnie go palcem dotknąć nie wolno bo
    mógłbym odpowiadać za uszkodzenie cudzego mienia.

  • 82. Data: 2012-07-26 21:05:22
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 26 Lip, 16:43, "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> wrote:

    > Ustawiona sytuacja. Jak kto nie chce zap aci to ten co pilnuje wzywa
    > policj . Policja mo e za o y blokad a ten od parkingu nie mo e.

    Policja na prywatnym terenie (nie oznaczonym jako "strefa ruchu" od
    jakiegos czasu) nie moze... Brak podstawy prawnej...
    Tak samo nic nie moga zrobic jesli ktos np. zablokuje wyjazd z
    parkingu, garazu na prywatnej posesji...

    WS

  • 83. Data: 2012-07-26 21:18:23
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    >wolno bo
    >mógłbym odpowiadać za uszkodzenie cudzego mienia.

    Ale na razie nie mowimy o uszkodzeniu, tylko o zamknieciu bramy i
    pojechaniu na urlop.
    To dziala tez w druga strone - nie wolno ci mojej bramy ani zamka
    uszkodzic :-)
    Za to mnie wolno wynajac ochrone, ktora skopie wlamywacza stawiajacego
    opor przy interwencji :-)

    A jak mialem w planach betonowanie ogrodka ?
    Gruszka zamowiona wczoraj i juz jedzie, a ty stoisz na srodku pola
    nieproszony.
    A wiesz ile kosztuje naprawa takiej gruszki jak sie jej nie wyprozni
    na czas ? :-)

    Wylac i powolac sie odpowiedni zapis w KC :-)

    J.

  • 84. Data: 2012-07-26 21:49:24
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > na czas ? :-)
    >
    > Wylac i powolac sie odpowiedni zapis w KC :-)

    Trochę na pewno kosztuje naprawa gruszki. Tylko ze to Ty wjechałeś w tym
    przykładzie na mój teren i ja chcę wybetonować podwórko. Jeśli mi to
    uniemożliwiłeś to Ty płacisz za naprawę gruszki. Oprócz powiadomienia Policji
    ja w takiej sytuacji występuję do sądu o zabezpieczenie Twojego samochodu żeby
    w przypadku gdy nie będziesz chciał płacić komornik go sprzedał i dał mi
    należną część kasy. Od momentu złożenia dokumentów w sądzie samochodu nie
    możesz ruszyć. W takim przypadku nie ma żadnej sprawy. Sędzia czyta pismo z
    opisem sytuacji i od razu albo podpisuje albo nie podpisuje decyzji o
    zabezpieczeniu samochodu. Ja też nie mogę ruszyć w takiej sytuacji Twojego
    auta. Ale czas pracuje na moją korzyść. Mogę wystawić Ci rachunek za
    korzystanie z mojego terenu w sytuacji gdy nie posiadasz umowy, Do końca
    sprawy Twój samochód stoi na moim terenie i ma założone plomby. Nie możesz nim
    jeździć, umyć. Ale OC musisz płacić. A gdybyś chciał nim odjechać to jeśli
    będzie przy tym Policja to Ci to uniemożliwi. Gdyby nie było będziesz
    poszukiwany jak pospolity przestępca z wszystkimi tego konsekwencjami. Wiesz
    dlaczego nie postawisz bez mojej zgody samochodu na moim terenie? Bo pomimo
    tego że nie znasz wszystkich przepisów. To w moczu czujesz że gdybyś postawił
    to ja mogę zrobić zgodnie z prawem coś takiego przy czym otworzenie parasola w
    dupie to pieszczota.

  • 85. Data: 2012-07-27 08:55:58
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Thu, 26 Jul 2012 14:43:12 +0000 (UTC), "kogutek"
    >niespodziewany wydatek. Program miał być tendencyjny bo ten od blokad zły. Ale
    >jak by chcieli wyjaśnić sprawę do końca to by zrobili z pięć podpuch i jak by
    >nie dostali rachunku to do Urzędu Skarbowego mają obowiązek donieść o takiej
    >sytuacji. Urzędy skarbowe nie pierdolą się w takich sytuacjach. Znajomy

    Niekoniecznie by to "wypaliło".
    przecież nie ma obowiązku dawania rachunku, jeśli nabywca nie prosi o
    niego. A i kasa fiskalna potrzebna jest dopiero po przekroczeniu
    pewnych obrotów.
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 86. Data: 2012-07-27 10:01:14
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WS" napisał w wiadomości grup
    9g2000vbe.googlegroups.com...

> [...]

    Tak samo nic nie moga zrobic jesli ktos np. zablokuje wyjazd z
    parkingu, garazu na prywatnej posesji...

    eee, chyba mogą na wniosek właściciela terenu?

    R.G.

  • 87. Data: 2012-07-27 10:21:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" napisał w wiadomości grup
    On Thu, 26 Jul 2012 14:43:12 +0000 (UTC), "kogutek"

    >Niekoniecznie by to "wypaliło".
    >przecież nie ma obowiązku dawania rachunku, jeśli nabywca nie prosi o
    >niego.

    Ale paragonu fiskalnego chyba jest. A juz na pewno jest obowiazek
    wpisania tego na kase.

    >A i kasa fiskalna potrzebna jest dopiero po przekroczeniu
    >pewnych obrotów.

    A w pewnych dziedzinach od razu.
    Tylko ze tam dwoch ludzi, samochod sluzbowy, blokady - na pewno prog
    przekroczony.
    Urzad Skarbowy by sie ucieszyl.

    Aczkolwiek ... jesli jest wyrazny napis ze parkowanie _zabronione_, a
    oplata jest "karna" czy jak to tam sprytnie nazwac, to ja nie wiem czy
    to jest swiadczenie uslug i prowadzenie dzialalnosci.
    Ale ci panowie z blokadami to juz raczej uslugi swiadcza.

    J.

  • 88. Data: 2012-07-27 11:53:44
    Od: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>

    Jarek Andrzejewski <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > przecież nie ma obowiązku dawania rachunku, jeśli nabywca nie prosi o
    > niego. A i kasa fiskalna potrzebna jest dopiero po przekroczeniu
    A może dlatego nikt nie poprosił o rachunek bo to był ustawiony program? Dużo
    jest takich programów w tv. Muszą czymś reklamy przerywać. A ludzie łykają,
    jak młode pelikany , że to prawda.

  • 89. Data: 2012-07-27 12:42:21
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dużo
    > jest takich programów w tv. Muszą czymś reklamy przerywać. A ludzie

    Sądząc po Twoich wypowiedziach, Ty już wiesz, że to dziennikarze wymyślili
    problem.
    Podałem linka, obejrzyj. Potem trochę poczytaj o działalności tej firmy.

  • 90. Data: 2012-07-30 09:31:52
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    WS <L...@c...pl> wrote:

    > Tak samo nic nie moga zrobic jesli ktos np. zablokuje wyjazd z
    > parkingu, garazu na prywatnej posesji...

    Tak samo z miejscem parkingowym w garażu podziemnym - przerabiane.
    Ale wystarczyło zastawić gościa i sam się znalazł.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++