    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tresura w akcji.
    Date: Thu, 26 Jul 2012 21:18:23 +0200

    Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości
    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Jest tak jak piszesz. Możesz wjechać na mój teren a ja nie mogę
    >Twojego
    >samochodu spalić, przysypać ziemią, zakopać. Mogę za to zadzwonić na
    >Policję i
    >Policja powinna ten problem rozwiązać. Od tego ona teoretycznie jest.
    >Praktycznie też by to załatwili jak by mieli kaprys. Wezwali by
    >transport i
    >przestawili Twój samochód jak by akurat Ciebie nie było. a jak byś
    >był to
    >mogli by Ci kazać przestawnic. Jak byś mi coś zniszczył to musiałbyś
> [...]

    Ale na razie nie mowimy o uszkodzeniu, tylko o zamknieciu bramy i
    pojechaniu na urlop.
    To dziala tez w druga strone - nie wolno ci mojej bramy ani zamka
    uszkodzic :-)
    Za to mnie wolno wynajac ochrone, ktora skopie wlamywacza stawiajacego
    opor przy interwencji :-)

    A jak mialem w planach betonowanie ogrodka ?
    Gruszka zamowiona wczoraj i juz jedzie, a ty stoisz na srodku pola
    nieproszony.
    A wiesz ile kosztuje naprawa takiej gruszki jak sie jej nie wyprozni
    na czas ? :-)

    Wylac i powolac sie odpowiedni zapis w KC :-)

    J.