  • 1. Data: 2012-07-17 19:05:50
    Temat: Droga wAw => Władysławowo
    Od: "Franc " <c...@W...gazeta.pl>

    W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do Gdańska? Czy może
    lepiej jechać autostratą? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?
    Pzdrw
    Franc "Rowery Poziome Rule"

    IMK P8 (SWB ASS/USS) under construction
    On the road again: Gbike-3 SWB, ASS, FWD by Gemsi, Yesss
    szary Modus z D4F
    zielona Xantia kombi, 2.0HDi

  • 2. Data: 2012-07-17 19:45:29
    Temat: Re: Droga wAw => Władysławowo
    Od: "Docent Zylber" <D...@P...edu.com>

    >lepiej jechać autostratą? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

    lepiej autostradą, zwłaszcza jak zjedziesz wjazdem to nie zapłacisz:

    http://youtu.be/_LsisBugEPw

    Docent

  • 3. Data: 2012-07-17 19:48:37
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Franc " <c...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do Gdańska? Czy
    >może
    > lepiej jechać autostratą? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

    super się jedzie. Zmiany w stosunku do okresu sprzed 3-4 miesięcy ogromne na
    korzyść. Np nie ma już objazdu tego z krowami z plastiku, wjazd do Gdańska
    jest super, od razu na obwodnicę Południową.
    Jadąc 110kmh do Gdańska dojedziesz w 4h (godziny poranne)

  • 4. Data: 2012-07-17 23:09:57
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

    W dniu 2012-07-17 19:05, Franc pisze:
    > W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do Gdańska? Czy może
    > lepiej jechać autostratą? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

    hm, do niedawna bym proponował w Płońsku odbić na DK10, po Toruniem
    zjechać na A1 i cały czas prosto. Jednak niedawno otworzyli łącznik '7'
    z obwodnica 3city oraz chyba 35km ekspresówki na '7', więc teraz chyba
    wyjdzie tak samo. Na DK10 trudno się wyprzedza ciężarówki, ale możesz
    nadrobić na autostradzie, ale ;) jak pojedziesz o porze "jak wszyscy",
    to możesz stracić w kolejce na bramkach. Zajrzyj na jakiś portal
    wyliczający trasę i zobacz co wyjdzie, IMO w sobotę na '7' może być znośnie.

    pozdrawiam,
    W.

  • 5. Data: 2012-07-18 06:28:22
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    On Tue, 17 Jul 2012 17:05:50 +0000 (UTC), "Franc "
    <c...@W...gazeta.pl> wrote:
    > W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do
    Gdańska? Czy może
    > lepiej jechać autostratą? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

    Przemyśl jeszcze czy musisz jechać w sobotę. Z Gdyni do Władka będzie
    kocioł. Od dwóch tygodni jest tam wiecznie mega korek, a w soboty
    kumulacja. Lepiej tak zaplanować trasę by Gdynię mijać w środku nocy.

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 6. Data: 2012-07-18 07:26:07
    Od: K <...@...c>

    W dniu 17-07-2012 19:05, Franc pisze:
> [...]
    > Franc "Rowery Poziome Rule"
    >
    > IMK P8 (SWB ASS/USS) under construction
    > On the road again: Gbike-3 SWB, ASS, FWD by Gemsi, Yesss

    pomysl lepiej jak pokonac trase z gdyni na polwysep. proponuje znalezc
    sie w gdyni o 4-5, chyba ze chcesz ostatni kawalek pokonac w 3-4h. jesli
    planujesz tu byc w ciagu dnia, to proponuje:
    1. z obwodnicy odbic na estakade (na terminal promowy) i dalej przez
    kosakowo, pierwoszyno odbic na mrzezino i dalej do pucka (wyremontowana
    betonowa droga)
    *2. odbic z obwodnicy i zjechac na chwarzno, nastepnie dalej przez
    lężyce do rumi, tam zaraz za skrzyzowaniem obok galerii handlowej tuz
    przed wiaduktem odbijasz w prawo (w zeszlym roku jeszcze tego nie bylo,
    wiec nie ma tego na mapach) i jedziesz do samej redy wzdluz DK6. w
    redzie skrecasz w prawo (w kierunku gdyni) i po 500m jestes na krzyzowce
    na polwysep.
    ta droga ma jeden mankament ostatnie 300m jest jeszcze nie utwardzone
    (prace trwaja), ale jest przejezdna.

    *lokalni mnie zlinczuja za sprzedaz tajemnicy skrywanej przed
    warszawiakami ;]

  • 7. Data: 2012-07-18 10:18:22
    Od: "glang" <g...@o...pl>

> [...]
    > (prace trwaja), ale jest przejezdna.
    >
    > *lokalni mnie zlinczuja za sprzedaz tajemnicy skrywanej przed

    taaa. jeżdżę tamtędy już z 7 lat co sezon :))
    ostatnio nawet kilka aut "podciągnąłem" z obwodnicy za sobą a korek było
    meega duży do Redy :)
    pzdr
    GL

  • 8. Data: 2012-07-18 10:22:44
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    >W sobotę wyruszamy do Władkowa: jak się teraz jedzie "7" do Gdańska? Czy
    >może
    > lepiej jechać autostratą? A jeżeli tak, to jak do niej dojechać?

    1 lipca jechałem do Władka "7". ale w nocy było REWELKA!! Ruch znikomy. Ani
    jeden samochód mnie nie wyprzedził a miałem 4 rowery na haku więc jazda
    raczej ekonomiczna :)

    Wracałem 13 lipca "1". Wyjazd 21.
    Powiem tylko jedno.
    TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!
    Autostrada OK ale później to jakiś koszmar. Siódemka przy tej drodze to
    rarytas. Non stop wioski, wysepki, nawigacja "przegrzewała" sięod
    komunikatów o "możliwych radarach" a wiadomo jak nie znasz trasy to męczy.
    Nie wspomnę już o tym że na trasie spotkałem 2 razy konwój z ponagabarytami.
    Za pierwszym jechałem jakieś 25 km w korku około 40-50 km/h i powoli powoli
    udało mi sięwszystkich wyprzedzić. Drugi dogoniłem w Płońsku. Dzięki CB
    wiedziałem że stojana rondach więc szybko uciekłem przez miasteczko do
    obwodnicy.
    Nigdy więcej "1"chyba że się połączy z A2 !!
    pzdr
    GL

  • 9. Data: 2012-07-18 11:18:33
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    glang nabazgrał(a):

> [...]
    > rarytas. Non stop wioski, wysepki, nawigacja "przegrzewała" sięod
    > komunikatów o "możliwych radarach" a wiadomo jak nie znasz trasy to męczy.

    Ostania moja trasa tą drogą kosztowała mnie 300 zł i parę pkt. :)

> [...]
    > przez miasteczko do obwodnicy.
    > Nigdy więcej "1"chyba że się połączy z A2 !!

    Ja się jednak chyba zdecyduję jeszcze raz zaryzykować w sierpniu, może
    będzie mniejszy ruch i nie jadę w weekend tylko poniedziałek i wracam w
    czwartek wiec weekendowy szał odpada.

  • 10. Data: 2012-07-18 15:01:18
    Od: "krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz]" <"[moje_inicjaly]"@post.pl>

    W dniu 2012-07-18 07:26, K pisze:

    > *lokalni mnie zlinczuja za sprzedaz tajemnicy skrywanej przed
    > warszawiakami ;]

    To jeszcze poradź, jak najlepiej przebijać się z Gdyni do Dębek, plizzz :)

    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!