    From: "kogutek" <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Tresura w akcji.
    Date: Thu, 26 Jul 2012 18:31:36 +0000 (UTC)

    J.F <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" napisał w wiadomości grup
    >
    > Znaczy sie jak masz kawalek terenu, np domek z ogrodkiem, to ja ci
    > moge do tego ogrodka wjechac, a ty nie mozesz nic zrobic ?
    > Nawet ci furtki nie wolno zamknac, a jak zamkniesz to ja moge o 3 w
    > nocy zadzwonic i mowic "co to k* ma znaczyc, co to za zamykanie bramy,
    > otwierac mi ja i to szybko, bo policje wezwe" ?

    > Musisz chyba troche nabrac praktyki z adwokatami.
    > Tu nie USA, sprawa by potrwala ponad 5 lat, ch* wie jakby sie
    > skonczyla, i ch* wie ile by przyszlo zaplacic.
    >
    > J.

    Jest tak jak piszesz. Możesz wjechać na mój teren a ja nie mogę Twojego
    samochodu spalić, przysypać ziemią, zakopać. Mogę za to zadzwonić na Policję i
    Policja powinna ten problem rozwiązać. Od tego ona teoretycznie jest.
    Praktycznie też by to załatwili jak by mieli kaprys. Wezwali by transport i
    przestawili Twój samochód jak by akurat Ciebie nie było. a jak byś był to
    mogli by Ci kazać przestawnic. Jak byś mi coś zniszczył to musiałbyś za to
    zapłacić. Wiem że to abstrakcyjnie wygląda. Ale tak jest. Jak postawisz swój
    samochód na moim prywatnym terenie to mnie go palcem dotknąć nie wolno bo
    mógłbym odpowiadać za uszkodzenie cudzego mienia.