  • 1. Data: 2012-07-17 22:15:16
    Temat: jakie zabezpieczenie antykorozyjne śrubek i innych dupereli w okolicy silnika
    Od: froff <f...@i...pl>

    Hej
    Może ktoś poradzi jaki sposób zabezpieczać te wszystkie śrubki i inne drobne stalowe
    elementy w
    komorze silnika i nie tylko przed rdzewieniem?
    Smary przy silniku raczej odpadają, bo się wytopią.
    Jakieś hammerait-y wg mnie chyba też do śrubek słabo się nadają.
    Czy jakieś środki z teflonem specjalizowane bardziej do elektryki są ok?
    A może coś specjalnego do tych spraw istnieje?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-07-17 23:32:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** froff pisze tak:

    > Smary przy silniku raczej odpadają, bo się wytopią.

    tu to chyba tylko Beckers do kaloryferów ;)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2012-07-17 23:49:56
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 17.07.2012 22:15, froff pisze:
> [...]
    > drobne stalowe elementy w komorze silnika i nie tylko przed rdzewieniem?
    > Smary przy silniku raczej odpadają, bo się wytopią.
    dlaczego? 130 stopni wytrzyma nawet najgorszy smar.
    > Jakieś hammerait-y wg mnie chyba też do śrubek słabo się nadają.
    > Czy jakieś środki z teflonem specjalizowane bardziej do elektryki są ok?
    > A może coś specjalnego do tych spraw istnieje?
    pomysł jakiś dziwny. ale jak chcesz to pomieszaj smar do łożysk z
    benzyną, pistolet do malowania i pryskaj komorę. tylko po co?

    ToMasz

  • 4. Data: 2012-07-18 00:50:16
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    froff <f...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > Czy jakieś środki z teflonem specjalizowane bardziej do elektryki są ok?
    > A może coś specjalnego do tych spraw istnieje?

    Fluidol w aerozolu. Tam gdzie się daje to i od drugiej strony popsikać żeby
    jak zajdzie potrzeba dało się odkręcić. Co zostanie po śrubkach to drzwi od
    dołu i jakieś otwory w klapach i wszędzie gdzie nie widać.

  • 5. Data: 2012-07-18 00:51:01
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 6. Data: 2012-07-18 17:07:33
    Od: tryton <d...@o...pl>

    W dniu 2012-07-17 22:15, froff pisze:
> [...]
    > Czy jakieś środki z teflonem specjalizowane bardziej do elektryki są ok?
    > A może coś specjalnego do tych spraw istnieje?

    normalny do profili zamkniętych taki jak wosk

    a co kupiłeś nowy samochód :):):)?

  • 7. Data: 2012-07-19 09:16:06
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    ToMasz pisze:
    > dlaczego? 130 stopni wytrzyma nawet najgorszy smar.
    > pomysł jakiś dziwny. ale jak chcesz to pomieszaj smar do łożysk z
    > benzyną, pistolet do malowania i pryskaj komorę. tylko po co?

    i za 2 tygodnie bedzie tak uswiniona, ze nie doczyscisz tego do zimy....

  • 8. Data: 2012-07-22 02:06:15
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "froff" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jakieś środki z teflonem specjalizowane bardziej do elektryki są ok?
    > A może coś specjalnego do tych spraw istnieje?

    ja ostatnio uzywalem smar ceramiczny w spray;u. podobno do takich zastosowan
    daje rade - odporny na temperature itp.
    --
    Pozdrawiam, Barteks