  • 41. Data: 2012-07-23 14:24:01
    Temat: Re: Tresura w akcji.
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:500d3834$0$1311$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ciekawe co w sytuacji, kiedy ktoś jest po operacji i porusza się o kulach,
    > ale nie jest inwalidą. Co by zrobili straszacy.

    Jeżeli nie ma karty, to na 99% wlepiliby karę.

  • 42. Data: 2012-07-23 15:37:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Moim zdaniem pod paroma supermarketami mogłoby być ich mniej.

    W 99% przypadków wystarczyłoby pewnie jedno. Ale co tam, niech będą nawet dwa - na
    wszelki wypadek.

    Tylko że ich liczbę określają jakieś przepisy. A przepisy produkują jacyś urzędnicy,
    zapewne
    w typowym stylu: czyli albo wymagamy za mało, albo też, jeśli akurat jesteśmy po
    kursach
    afirmacyjnych, na odwrót: tak, aby nikt nie posądził nas o jakąkolwiek
    dyskryminację...
    Czyli tak z 10-20x za dużo będzie w sam raz :)

  • 43. Data: 2012-07-23 15:44:17
    Temat: Re: Tresura w akcji. [OT]
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    > Zrób uczciwy przetarg to się znajdą wykonawcy.

    Przecież to oksymoron ;)

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 44. Data: 2012-07-23 15:47:55
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > Jest jednak druga strona medalu, którą obserwuję na codzien. 3/4 aut pod
    > marketami , które stoją na kopertach, to "chorzy na głowę" .

    A jakby takich miejsc było 2 szt, przy samym wejściu, to i upilnować/karać by było o
    wiele
    łatwiej, a i stanięcie akurat tam wymagałoby buractwa w szczególnie dużym natężeniu.

    A teraz, gdy cały pierwszy rząd, a często więcej, to miejsca dla inwalidów, jakże
    łatwo
    rozgrzeszać się, bo "cóż to szkodzi, skoro jest tyle pustych", "wszyscy tak robią",
    "czy ktoś zwróci uwagę akurat na mnie"? itp.

  • 45. Data: 2012-07-23 15:54:30
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-07-19 17:53, WW pisze:

    > Swego czasu pracowałem w zakładach dziewiarskich. Problemem, jednym z wielu, były
    kradzieże przędzy. Kontrole nic nie pomagały. Zmieniono taktykę. Złapaną złodziejkę
    postawiono przy portierni w czasie wymiany zmian i kazano jej trzymać ukradzioną
    przędzę w rękach rekach przed sobą. Pracownicy obu zmian musieli przejść obok niej.
    > Kradzieże praktycznie ustały.

    Swego czasu, to było pewnie za komuny, co? Albo niewiele później?
    Bo teraz to za taki bezprawny przymus i straty moralne dostałaby jeszcze w sądzie
    odszkodowanie.

  • 46. Data: 2012-07-23 18:21:35
    Od: WW <w...@v...pl>

    > Swego czasu, to było pewnie za komuny, co?

    Ano prawda. :-P

    > Bo teraz to za taki bezprawny przymus i straty moralne dostałaby jeszcze
    > w sądzie odszkodowanie.

    Może właśnie dlatego jest jak jest. :-(

    Pozdrawiam
    WW

  • 47. Data: 2012-07-23 20:48:39
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 23.07.2012 Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> napisał/a:

> [...]
    dyskryminację...
    > Czyli tak z 10-20x za dużo będzie w sam raz :)

    Aż tak to nie. Za to moim zdaniem zdecydowanie za ciężko jest uzyskać
    pozwolenie tymczasowe: dla kobiet w zagrożonej ciąży, dla kogoś ze
    złamaną nogą czy kogoś po operacji.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 48. Data: 2012-07-23 20:49:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 23.07.2012 Miroo <m...@R...o2.pl> napisał/a:

    > Przecież to oksymoron ;)

    Da się zrobić uczciwy przetarg. BTDT. Przecież nie napisałem "niech
    urzędnik zrobi uczciwy przetarg" ;-P

    pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 49. Data: 2012-07-23 20:59:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

> [...]
    > Bo teraz to za taki bezprawny przymus i straty moralne dostałaby jeszcze w sądzie

    Niestety :-(

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 50. Data: 2012-07-24 09:20:16
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    kogutek <s...@w...gazeta.pl> wrote:

    > Dzisiaj większość z tych co mieli blokady to byli młodzi silni i sprawni.

    Ktoś kiedyś przebił koła, czy zarysował lakier, takiemu młodemu, silnemu
    i sprawnemu. Trochę się zdziwił widząc tego byka, jak wracał prowadząc
    babcię.

    > I jeszcze nie ma komu w ryja dać.

    Odkręcić koło, przykręcić zapasowe, koło z blokadą do bagażnika :)

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++