  • 41. Data: 2012-02-10 20:34:33
    Temat: Re: Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości news:

    > A że w naszym klimacie zimy ostatnio jest tyle co kot napłakał

    Ostatnia ciepła zima była 3 lata temu.
    Zahibernowali Cię na 3 lata?

  • 42. Data: 2012-02-10 20:35:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rozpoczynać negocjacje - to zignorowanie Twojej niezdarnej próby jest jak
    > najbardziej na miejscu. Przecież w takim momencie - Ty już widzisz siebie
    > za kierownicą i oni o tym wiedzą. Powiedzieliby Ci, że niestety trzeba
    > dopłacić 1000 zł, bo doszedł koszt... eee... kurs walut się zmienił - i
    > byś dopłacił, a potem wyżalił się na jakimś forum.
    >
    > Jak negocjować? Zacząć od tego, żeby zrobić sobie listę KILKU MAREK i nie
    > decydować się w domu przed komputerem na konkretny model. Pochodzić,
    > pomarudzić, pokręcić nosem. To wymaga treningu, ale wyniki są warte

    Na Toyotę to nie działa, próbowałem.

  • 43. Data: 2012-02-10 20:39:43
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "wlasti" <w...@W...pl> napisał w wiadomości

    > nieee - nie było takiej opcji w długaśnej liście dodatków -
    > i tu leży pies pogrzebany oraz sęk...
    >
    > zapytawszy jeszcze raz - może kto ma większą praktykę -
    > czy to pomysł tojoty - czy wszystkie salony tak robią?

    tak jak pisałem - nie znam wszystkich, ale np. w BMW nie da sie inaczej.
    Musisz sam zamówić koła zimowe (jako akcesoria, czyli drugi komplet) i
    zamówić założenie, jeśli chcesz na nich odbierać auto.
    Normalnie auto masz na letnich i rób co chcesz.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 44. Data: 2012-02-10 20:43:41
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/10/2012 08:34 PM, Cavallino wrote:

    > Ostatnia ciepła zima była 3 lata temu.
    > Zahibernowali Cię na 3 lata?

    A Ty z kościoła który wyznaje, że poniżej 8*C trzeba już zimówki? Zeszłą
    zimę jeździłem moto na torowych gumach które przy minusie są sztywne jak
    drewno i nie zauważyłem większej różnicy przy normalnej jeździe.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 45. Data: 2012-02-10 20:43:43
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Fri, 10 Feb 2012 08:44:18 +0100, kurdybanek wrote:

    > Nieaktualne informacje. Tak było może przez ostatnie 10 lat. Teraz dają duże
    > rabaty. W listopadzie na Avensis dostałem 8% bez żadnej dyskusji, nawet nie
    > pytałem o rabat. Auto na osobę prywatną.

    Teraz to jest chyba taka ogólna moda u wszystkich.
    Niedługo będziesz kupował Yarisa który katalogowo będzie kosztował
    100.000zł, no ale ponieważ jesteś ich specjalnym klientem, niezłomnym
    negocjatorem, dobrze Ci z oczu patrzy i inne ble, ble, ble to oni Ci dadzą
    np. 60% rabatu...

    Na dywaniki ("warte" w porywach 1500zł) faktycznie już się chyba nikt nie
    nabiera :)

    Jakimś tam źródłem wiedzy ile naprawdę kosztuje samochód ostatnio jest
    Allegro na którym dealerzy wystawiają samochody już w cenach bardziej
    realnych. Zwłaszcza jeżeli chodzi o wyprzedaże zeszłego rocznika.

  • 46. Data: 2012-02-10 20:54:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A Ty z kościoła który wyznaje, że poniżej 8*C

    Nie na temat, obecnie mamy -18 *C, a tacy mądrzy którzy to na letnich całą
    zimę przejeżdżą, wczoraj kompletnie zakorkowali trasę katowicką w Poznaniu,
    wlokąc się rano 10 km/h przez 10 km, bo trochę śniegu popadało.
    Całe szczęście, że jechałem w kierunku przeciwnym, nic nie stało na
    przeszkodzie żeby utrzymywać te 70-100 km/h.

  • 47. Data: 2012-02-10 21:38:17
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    wlasti wrote:
    > witam - taka akcja -
    > odbiór nowego samochodu z salonu tojoty -
    >
    > sprawdzanko co i jak - dołożone dywaniki - noo postarali się - nie ma
    > co...
    > i tak coś mnie tkło - a co tam za gumy są? a miły pan - nooo te co
    > zawsze - jakieśtam letnie... przecież pan zamawiał tylko alarm...
    >
    > nooo kurrra maćka - środek zimy - a ja mam się domyślać że na letnich
    > mnie wypuszczą na ślizgawkę...
    >
    > nie żale się - ale tak dla potomności
    > - to trzeba bedzie negocjowac pompowanie opon do odpowiedzniego
    > ciśnienia - "bo przecież pan nie zamawiał w umowie"...

    musze ci pwoiedzieć że paliwa też beziesz miał tyle aby dojechać do
    najbliższej stacji paliw :)

  • 48. Data: 2012-02-10 21:48:30
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Jakimś tam źródłem wiedzy ile naprawdę kosztuje samochód ostatnio jest
    > Allegro na którym dealerzy wystawiają samochody już w cenach bardziej
    > realnych. Zwłaszcza jeżeli chodzi o wyprzedaże zeszłego rocznika.

    tylko zwykle to nie dealer obniża cene, tylko producent. Dealer tylko podaje
    dalej tą cene.

    Marże dealera bywają naprawde nadspodziewanie skromne.

  • 49. Data: 2012-02-10 21:50:04
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

> [...]
    > - to trzeba bedzie negocjowac pompowanie opon do odpowiedzniego ciśnienia
    > - "bo przecież pan nie zamawiał w umowie"...

    jak nie umiesz jezdzic na letnich to nie wyjezdzaj zima na droge
    z drugiej strony tylko idiota kupuje nowe auto z salony a nie u brokera
    chyba ze wykosil 33mnl w lotto

  • 50. Data: 2012-02-10 23:30:46
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    > chyba ze wykosil 33mnl w lotto

    ehhhhhh wydało się -
    to właśnie ja wygrałem i wydałem 100 kafli na tojke :)

    szkoda że niestety wszystko wydałem na opąłki :O) bo bym Wam drynka postawił
    :)

    nara