  • 31. Data: 2012-02-10 12:51:01
    Temat: Re: Toyota z salonu - dziś - na letnich oponach...
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-10 09:58, J.F pisze:

    > Eee tam. Zaliczke wplaciles ?
    > Bo wiesz, chwila placenia ma tez druga strone - oni juz widza gotowke w
    > kasie, plan wykonany, premia od sprzedazy,

    Bez żartów.
    Po wpłaceniu zaliczki jest po herbacie. Najpierw warunki, potem
    pieniądze. Owszem przydaje się zagrać gościa, który z groszem się nie
    liczy. Tylko biedni myślą, że negocjować to wstyd. Im więcej masz
    pieniędzy, tym chętniej się targujesz. Tym targowanie przychodzi
    naturalniej.

    Trenować, trenować...

  • 32. Data: 2012-02-10 12:56:39
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-10 09:37, Chris pisze:

    > To kolina :) nie odpowiadać i nie wyciągać z kosza :)

    Kto to jest ten(ta?) Kolina? Nigdy nie widziałem takiego nicka, za to
    widzę co chwilę znawców od spamu, którzy każdego posądzają, że to
    Kolina. Aż boję się do lodówki zajrzeć, czy czasem Kolina nie wypija mi
    piwa.

  • 33. Data: 2012-02-10 13:04:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    Friday, February 10, 2012, 12:56:39 PM, you wrote:

> [...]
    > widzę co chwilę znawców od spamu, którzy każdego posądzają, że to
    > Kolina. Aż boję się do lodówki zajrzeć, czy czasem Kolina nie wypija mi

    Każdego? Kolina jest rozpoznawalna po NNTP-Posting-Host: - nadaje ze
    stałego IP.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 34. Data: 2012-02-10 13:29:39
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Marcin N nabazgrał(a):

    > Kto to jest ten(ta?) Kolina? Nigdy nie widziałem takiego nicka, za to
    > widzę co chwilę znawców od spamu, którzy każdego posądzają, że to Kolina.
    > Aż boję się do lodówki zajrzeć, czy czasem Kolina nie wypija mi piwa.

    hehe :)

    + 100 błędów ortograficznych w jednym zdaniu :)

  • 35. Data: 2012-02-10 15:13:12
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2012 07:09:52 +0100, Agent napisał(a):
    > Ja to uważam za zaletę. Już w internecie na podsawie cenników wiesz ile masz
    > zapłacić za dane auto. A nie jak np w Citroenie na C3 okazuje się że rabat
    > jest z automatu 10500 zł na wszystkie modele z 2012 i dla każdego. Nie
    > rozumiem tej polityki. Czemu od razu nie zrobią niższej ceny? Pewnie czesc
    > ludzi z automatu odrzuca dane auto bo konkurencja jest tańsza.

    A inną część przyciąga gdy jednak zajrzą do citroena i zobaczą "ŁAAAA JAKI
    RABAT!". Do cenników w internecie mało kto podchodzi na serio, zawsze
    człowiek liczy na jakieś upusty :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 36. Data: 2012-02-10 16:13:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/10/2012 12:56 PM, Marcin N wrote:

> [...]
    > widzę co chwilę znawców od spamu, którzy każdego posądzają, że to
    > Kolina. Aż boję się do lodówki zajrzeć, czy czasem Kolina nie wypija mi

    Taki troll usenetowy, nie wiadomo czy to kobieta czy facet. Można
    wywnioskować że posiada bardzo dużo wolnego czasu albo mocno opierdala
    się w robocie dając radę trolować na tylu grupach.

    No i trochę mniej krytykowania, skoro Ty nie wiesz to nie znaczy, że
    inni nie wiedzą co piszą. Koline bardzo prosto poznać:

    Bardzo często zmienia nicki i podpisy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 37. Data: 2012-02-10 19:24:06
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 10 Lut, 00:01, "wlasti" <w...@W...pl> wrote:

    > zapytawszy jeszcze raz - może kto ma większą praktykę -
    > czy to pomysł tojoty - czy wszystkie salony tak robią?

    To nie wymysł toyoty, to jest standard. Zimowe opony możesz czasami u
    dealera wynegocjować do ceny auta lub częściej dokupić. Płyn do
    spryskiwaczy też miałem letni (odbierając nowe auta listopad/
    grudzień).

  • 38. Data: 2012-02-10 19:25:36
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 10 Lut, 09:39, "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> wrote:

    > Opony to pikuś, wymienisz u pierwszego z brzegu gumiarza.
    > Kolega kiedyś kupował nowy samochód w upalne lato i wydali mu samochód bez
    > klimatyzacji.

    To się nadaje do prasy, szook !1 :)

  • 39. Data: 2012-02-10 19:29:17
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 10 Lut, 01:05, AZ <a...@g...com> wrote:

    > A no to co innego. Myślałem, że Ty to z tych co na początku października
    > mają już sraczkę bo temperatury poniżej 8'C i generują mega kolejki do
    > gumiarzy.

    Dzięki nim kolejki się akurat "rozkładają" - byłoby lepiej jakby
    wszystkie auta stawiły się równo pierwszego dnia ze śniegiem pod
    warsztatem? (o ile by tam dojechały)

  • 40. Data: 2012-02-10 20:34:10
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "wlasti" <w...@W...pl> napisał w wiadomości
    > witam - taka akcja -
    > odbiór nowego samochodu z salonu tojoty -
    >
    > sprawdzanko co i jak - dołożone dywaniki - noo postarali się - nie ma
    > co...
    >
    > i tak coś mnie tkło - a co tam za gumy są? a miły pan - nooo te co
    > zawsze - jakieśtam letnie... przecież pan zamawiał tylko alarm...
    >
    > nooo kurrra maćka - środek zimy - a ja mam się domyślać że na letnich mnie
    > wypuszczą na ślizgawkę...

    ja tam nie wiem jak w innych markach, ale np. BMW też TYLKO na letnich
    kupisz i możesz ewentualnie dokupić zimowe i poprosić o założenie (zwykle
    odpłatnie)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł